اخبار روز سینما

ببینید: تصویری از متن جدید رضا صادقی در اولین کتاب شعرش

به جدید، تصویری عجیب از متن جدید رضا صادقی در اولین کتاب شعرش به انتشار رسیده که بازخوردهای متنوع را با خودش همراه داشته است.

در پستی در اینستاگرام که اخیراً رضا صادقی آن را به اشتراک گذاشته شده است، اولین نگاه به کتاب شعر رضا صادقی را می‌بینیم که اخباری تحت عنوان نوشتن متنی از کتاب شعر رضا صادقی را به انتشار رسانده است.

تصویر متن کتاب اشعار رضا صادقی نشان می‌دهد کتاب رضا صادقی آماده می‌باشد و او تاریخ دقیقی برای ثبت انتشار آن کتاب در نظر نگرفته است.

متن جدید رضا صادقی در اولین کتاب شعرش

رضا صادقی خواننده مشهور کشور، با انتشار یک نثر شاعرانه کپشن پست اینستاگرام خود، خبر چاپ کتابش را علی و جنجال عجیبی به پا کرده است. رضا صادقی پس از انتشار این پست و خبر کتابش، انتقاد شدید از سمت رسانه گرفت و او نفری نیست که این اتفاق برایش رخ می دهد.

پیش از، چهره‌هایی مانند بهاره رهنما، لیلا و اندیشه فولادوند کاربران کاربران فضای مجازی گرفته‌اند. البته بهاره رهنما و لیلا اوتادی در مقابل انتقادها موضع گیری نکردند و در مقابل آنادا تجریه،. اما اندیشه پاسخ داد و پاسخ کوبنده‌ای او در ترانه‌هایش با صدای رضا یزدانی، بیشتر برپا کرد.

اولین نگاه به کتاب شعر رضا صادقی

در ادامه می‌توانید متن کتاب اشعار رضا صادقی را ببینید:

نوشتن متنی از کتاب شعر رضا صادقی

رضا صادقی با انتشار، نشان داد که در مسیر جنجال و در حاشیه قرار داده و انتقاد، بخشی از متن است که باید از آن عبور کند. او عنوان کتابش را همین هیچ اعلام کرده است. اما نگفته که این کتاب چه زمانی در بازار پخش می شود.

رضا صادقی، متولد ۲۵ مرداد ۱۳۵۸، خواننده پاپ و ترانه‌سرای اهل ایران است. صادقی در آثارش، ترانه‌سرایی‌ها و آهنگسازی‌ها به کارهایی بوده‌اند و در اشعار از سروده‌های ابراهیم منصفی و محمدعلی قویدل استفاده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا