اخبار روز سینما

ادعای عجیب ریحانه پارسا در مورد باربی بودن! / خانم بازیگر دوباره از یک عشق جدید رونمایی کرد! + عکس

ریحانه پارسا یکی از پر حاشیه ترین بازیگران ایرانی است که در مدت فعالیت کم خود حواشی زیادی را ایجاد کرد و این حواشی پس از خداحافظی از بازیگری در ایران و مهاجرتش نیز همچنان ادامه دار است. او به تازگی عکسی از باربی شدن خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.

اخیرا تصاویری از باربی شدن ریحانه پارسا در رسانه های اجتماعی منتشر شده که حواشی زیادی برای این بازیگر ایرانی ایجاد کرد.

ریحانه پارسا که اخیرا با انتشار عکسی با دوست پسرش جنجال به پا کرده بود، حالا عکسی از رفتنش به سینما با لباس صورتی و تماشای فیلم باربی منتشر کرده است. به گفته او، او رقیب اصلی باربی است.

تصویری از باربی شدن ریحانه پارسا

ادعای عجیب ریحانه پارسا در مورد باربی بودن! / خانم بازیگر دوباره از یک عشق جدید رونمایی کرد! + عکس

عشق جدید ریحانه پارسا ظاهر شد

ریحانا پارسا شخصیتی است که در شبکه های اجتماعی در خیابان هم که راه می رود با آن حاشیه سازی می کند. پس از خروج او از ایران و پس از گمانه زنی های فراوان در مورد پویان مختاری، همه به دنبال دیدن دوست پسر ریحانه پارسا بودند و بالاخره بعد از کنجکاوی های زیاد ریحانه پارسا عکس عشق جدیدش را منتشر کرد و همه را راحت کرد.

با انتشار عکس عاشقانه جدید ریحانه پارسا و لو رفتن عکس عجیب ریحانه پارسا در ترکیه در فضای مجازی حواشی زیادی توسط کاربران ایجاد شد.

عشق جدید ریحانه پارسا ظاهر شد

عکس های جنجالی ریحانه پارسا در ترکیه

ریحانه پارسا در سال ۱۳۹۹ برای همیشه ایران را ترک کرد. خبر مهاجرت این بازیگر به ترکیه را سام درخشانی اعلام کرد. هنوز مشخص نیست ریحانه پارسا در چه زمینه ای فعال است اما امروز عکسی از خانه مجلل خود در ترکیه منتشر کرد.

5 سال پیش بود ریحانه پارسا با بازی در نقش لیلا در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی پا به عرصه بازیگری گذاشت، زمانی که او تنها 19 سال داشت. پارسا تنها دو سال در این عرصه فعالیت کرد و در 5 اثر سینمایی و تلویزیونی بازی کرد. اما حواشی او به حدی بود که کاربران او را به تلاش برای خودنمایی متهم کردند.

ریحانه پارسا معلوم شد باربی است!
ریحانه پارسا معلوم شد باربی است!

عکس عجیب ریحانه پارسا در ترکیه

ریحانه پارسا معلوم شد باربی است!
عکس جدید ریحانه پارسا از ترکیه

عکس جدید ریحانه پارسا از ترکیه

ریحانه پارسا سپس اظهاراتی را مطرح کرد که جنجال بزرگی را علیه مهدی کوشکی و خانواده اش به وجود آورد. با این حال یک سال از تغییر زندگی این بازیگر سابق سینما و تلویزیون و رسمیت بخشیدن به رابطه با میلاد خدایی می گذرد.

ریحانه پارسا متولد اسفند 1377 در تهران است. وی در سال ۱۳۹۴ در رشته تئاتر از هنرستان سوره فارغ التحصیل شد. او علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی نیز تخصص داشت. ریحانه  پارسا چهره جدیدی از خود را معرفی کرد. این جوان 23 ساله با رفتار غیرعادی خود در فضای مجازی در تلاش است تا فالوورهای بیشتری پیدا کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا