اخبار روز سینما

ببینید: افشای تصویر کیف 100 میلیونی سحر دولتشاهی! +[ عکس جدید ورزشکاری از سحر دولتشاهی]

یک عکس امروز کیف 100 میلیونی سحر دولتشاهی در فضای مجازی از جمله اپلیکیشن اینستاگرام منتشر شد که تعجب کاربران مجازی این پلتفرم را برانگیخت.

یک عکس اخیرا کیف دستی سحر دولتشاهی صد میلیون تومان توسط این بازیگر سرشناس ایرانی منتشر شد که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

کیف 100 میلیونی سحر دولتشاهی

کیف های صد میلیون تومانی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی او کیفی از برند فرانسوی دیور در دست دارد که باعث شده برخی رسانه ها درباره قیمت آن اظهار نظر کنند. رسانه های داخلی این کیف را 3250 دلار و ارزش ریالی آن در حدود 100 میلیون تقسیط عنوان کرده اند.

با این حال، تحقیقات ما نشان می دهد که برند فرانسوی دیور این کیف را به قیمت 2300 فرانک در وب سایت خود به فروش می رساند که با محاسبه 29940 فرانک تقسیم به 68862000 تقسیم می شود.

در ادامه کیف های صد میلیون تومانی سحر دولتشاهی را مشاهده می کنید:

کیف دستی سحر دولتشاهی صد میلیون تومان

عکس جدید ورزشکار سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی که مدت ها از فضای مجازی دور بود بالاخره با تصویری جدید روبرو شد و این تصویر بازخوردهای زیادی در شبکه های اجتماعی داشت. به تازگی تصویر جدیدی با عنوان عکس جدید ورزشکار سحر دولتشاهی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شد که بسیار جنجالی شد.

عکس جدید ورزشکار سحر دولتشاهی
عکس جدید سحر دولتشاهی عکس جدید سحر دولتشاهی عکس جدید سحر دولتشاهی

عکس جدید سحر دولتشاهی

تابلوی جدید سحر دولتشاهی را در زیر مشاهده می کنید:

عکس جدید ورزشکار سحر دولتشاهی
عکس جدید سحر دولتشاهی عکس جدید سحر دولتشاهی عکس جدید سحر دولتشاهی

دولتشاهی برای بازی در فیلم های عصر یخبندان (1392) و چاره استانبول و ارگ سرد (1395) دو بار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. او برای بازی در مجموعه قورباغه (1399-1400) نامزد بهترین بازیگر زن درام از جشنواره حافظ شد.

سحر دولتشاهی در ۱۶ مهر وی در سال 1358 در تهران به دنیا آمد. او از کودکی دارای کارت مربیگری و نجات غریق بود و در بسیاری از مسابقات مادرش را همراهی می کرد. او ابتدا در رشته مهندسی شیمی تحصیل می کرد اما از این رشته کناره گیری کرد. وی دارای مدرک ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی فرانسه از دانشگاه آزاد است.

مادرش نایب رئیس فدراسیون شنا و هیئت علمی دانشگاه تربیت معلم و پدرش مهندس مکانیک است. او یک خواهر (نسیم) و یک برادر (روزبه) دارد. روزبه فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی و فوق لیسانس کامپیوتر در کانادا و نسیم از دانشگاه تهران و دکترای باستان شناسی در برلین است. خانواده وی از نسل قاجار دولتشاهی هستند.

سحر دولتشاهی با تصویر جدیدش

بیشتر بخوانید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار مشاهیر و اخبار هنرمندان ترک دیدن.

نظر شما در مورد عکسی از مهناز افشار و فتانه در کنار احسان کرمی چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا