اخبار روز سینما

ببینید: استایل جذاب سیما تیرانداز

استایل جذاب سیما تیرانداز بسیار غوغا به پا کرد. استایل خاص و دیدنی سیما تیرانداز در صفحه ایسنتاگرامش پر سر و صدا شد. برای دیدن تصویر این بازیگر همراه ما باشید.

خاص ترین تیپ سیما تیرانداز در رسانه بسیار بازتاب داشت. چندی پیش هم در یک میهمانی حضور داشت که از تیپ سیما تیرانداز در قالب یک ویدیو انتشار یافت که این میمهمانی در سنندج برگزار شد.

عکس: تیپ لاکچری آیسان بازیگر سریال سقوط

عکس: تیپ متفاوت و باورنکردنی لیندا کیانی

استایل جذاب سیما تیرانداز

تیپ لاکچری سیما تیرانداز

سیما تیرانداز بازیگر خوب کشورمان که بسیار محبوب و مشهور هم هست. در صفحه ایسنتاگرامش همیشه از استایل‌های خودش رونمایی می‌کند. سیما تیرانداز دوبار ازدواج کرد و هر دوبار هم ازدواجش به طلاق شد. ناصر هاشمی همسر سابق سیماتیرانداز است که سالها پیش از هم جدا شدند.

در زیر تصویر جذاب سیما تیرانداز را مشاهده می کنید:

خاص ترین تیپ سیما تیرانداز

استایل جذاب سیما تیرانداز همیشه زبانزد مردم بوده است. این بازیگر از رنگ‌های شاد و روشن در استایل خودش استفاده می‌کند. اوج شهرت این چهره محبوب بازی در سریال دودکش و ستایش بود. البته ناگفته نماند سیما تیرانداز در سریالهای بسیاری ایفای نقش کرده است.

وی دارای مدرک کارنشاسی ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد در سینما رشتته . از سال 67 با نمایش آموزشی مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما زیر نظر گلاب آدینه فعالیتش .

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا