اخبار روز سینما

ببینید: استایل جدید نفیسه روشن کلک کاراد! +[تیپ جنجالی نفیسه روشن در کنسرت بهنام بانی]

یک عکس استایل جدید نفیسه روشن در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام منتشر شد که بازتاب زیادی در بین کاربران پیدا کرد.

نفیسه روشن این بازیگر خوب ایرانی عکسی از استایل جدیدش منتشر کرد. با اخبار به خواندن ادامه دهید عکس جدید نفیسه روشن با ما بمان.

استایل جدید نفیسه روشن

تیپ جدید نفیسه روشن

به گزارش منابع خبری:

نفیسه روشن بازیگر خوب و با استعداد کشورمان به تازگی عکس جدیدی از تیپ و استایل خود در صفحه شخصی خود منتشر کرده است. می توانید ادامه دهید آخرین عکس نفیسه روشن این را ببینید:

استایل جدید نفیسه روشن

بیشتر بخوانید:

نگاه کنید: عکس زیرزمینی زیبا و واضحی که تا به حال ندیده اید! +[رفاقت عجیب نفیسه روشن و ملیکا شریفی نیا]

ویدئو: غم نفیسه روشن در موکب های امام حسین(ع).[استایل منحصر به فرد نفیسه روشن]

لباس جنجالی نفیسه روشن در کنسرت بهنام بانی

عکس نفیسه روشن در کنار بهنام بانی

هر روز گوشه ای از خانم نفیسه روشن به گوش می رسد. از ازدواج و طلاق او گرفته تا استایل های جنجالی این بازیگر، همگی مورد توجه کاربران مجازی قرار گرفته اند.

نفیسه روشن 13 ساله اردیبهشت ماه وی در سال 1361 در تهران به دنیا آمد. نفیسه روشن بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران لیسانس حقوق و حقوق اسلامی خود را از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرد.

نفیسه روشن بازیگر تلویزیون و سینما طوری اعلام کرد که ازدواج جدیدش در آخرین سفرش به کربلا اتفاق افتاده است.

خانم نفیسه روشن یکی از مطرح ترین بازیگران ایرانی است که با وجود استوری های متفاوتی که در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می گذارد، طلاق و ازدواج مجدد از همسر اولش بسیار جنجالی شده است.

او متولد منطقه باغ صبا تهران است و خودش می گوید:

در آن زمان عضو گروه تئاتر بودم و در مدرسه و کلاس های کانون پرورش فکری تئاتر بازی می کردم و این علاقه کودکی بیشتر و بیشتر می شد. حواشی در مورد نفیسه روشن نه دقیقا.

عکس های بهنام بانی و نفیسه روشن:

لباس جنجالی نفیسه روشن در کنسرت بهنام بانی

کنسرت نفیسه روشن و بهنام بانی

نفیسه روشن تا چند سال اخیر یکی از فعال ترین بازیگران سینما و تلویزیون بود، به همین دلیل این بازیگر پرحاشیه در صفحات مجازی به خصوص اینستاگرام فعال است.

او کار خود را از تابستان 1391 با بازی در درام «روزهای فراموش نشدنی» به کارگردانی همایون شهنواز آغاز کرد. تحصیلات او در مقطع کارشناسی دلیل اصلی بیکاری نفیسه روشن در این سال ها بود.

به گزارش «شایانوز» نفیسه روشن در ماه مهر و برای اربعین که به کربلا می رود مصاحبه های ریاکارانه و بی اساس به کنار، عاشق می شود و در راه بازگشت برای بار دوم ازدواج می کند اما هرگز همسرش را نشان نمی دهد و فقط گاهی بخشی از بدن شوهر جدیدش را نشان می دهد. مثل یک بازو، یک دست، یک گل چیزی را آشکار می کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد استایل جدید نفیسه روشن چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا