اخبار ورزشی

بایرن مونیخ ستاره کره ای را از ناپولی به خدمت گرفت

به گزارش خبرنگار پی ام آپ کیم مین محل مدافع تیم فوتبال کره جنوبی در راه امضای قرارداد با بایرن مونیخ است باواریا و قهرمان بوندسلیگا به زودی قرارداد خود را می بندد.

غول آلمانی منتظر است تا بند فسخ این بازیکن از اول جولای فعال شود و هیچ باشگاه دیگری دستمزد بالاتری به او پیشنهاد ندهد. فابریزیو رومانواین معامله تکمیل خواهد شد.

منچستریونایتد که به دنبال یک مدافع با کیفیت بود، در مقطعی پیشتاز ستاره ناپولی بود، اما بایرن مونیخ ناگهان وارد زمین شد و اکنون در آستانه جذب است. گفته می شود که کیم سالانه 8.5 میلیون پوند (10.7 میلیون دلار) دستمزد می گیرد.

ملی پوش کره ای در این فصل بازی های درخشانی را برای ناپولی انجام داد و نقشی کلیدی در پیروزی اول داشت سپر این باشگاه پس از 33 سال بود.

پس از اتمام قرارداد مین محلبایرن اکنون به دنبال اضافه کردن یک مهاجم به تیم خود است. آنها علاقه شما را جلب می کنند کای هاورتز چلسی خودش را نشان داده است، اگرچه در حال حاضر آرسنال گزینه مطلوب برای آلمانی است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا