اخبار روز سینما

فیلم جدید ایندیانا جونز، در صدر جدول باکس آفیس قرار دارد!

با وجود فیلم‌های جذاب در جدول باکس آفیس، فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت (Indiana Jones and the Dial of Destiny) با فروش ۶۰ میلیون دلاری در هفته‌ی ۹ تیر ماه، همچنان توانست رتبه‌ی اول جدول باکس آفیس را به دست آورد. با این حال، در لیست باکس آفیسی که به زودی منتشر خواهد شد، شرایط برای این فیلم تغییر خواهد کرد و با اعلام روزانه‌ی جدول باکس آفیس، فیلم نگهبانان کهکشان ۳ با فروش بالای خود، توانست رتبه‌ی برتری را کسب کند. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید به دیجی موویز مراجعه کنید.

فیلم جدید ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت، پنجمین قسمت از سری فیلم‌های ایندیانا جونز است و با بازی هریسون فورد در نقش اصلی و کارگردانی جیمز منگولد، با هزینه‌ی ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون دلار ساخته شده است. این فیلم ماجراجویی و اکشن، محصول کمپانی والت دیزنی است و آخرین قسمت از سری فیلم‌های ایندیانا جونز محسوب می‌شود. داستان این فیلم درباره‌ی باستان‌شناسی به نام ایندیانا جونز است که در حال کشف یک عتیقه خارق‌العاده و افسانه‌ای است که می‌تواند مسیر تاریخ را تغییر دهد.

قسمت قبلی این فیلم در همان افتتاحیه‌ی اکران، نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار فروش کرد. فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت از تاریخ ۹ تیر ماه به اکران سراسری در آمده است.

استیون اسپیلبرگ کارگردانی چهار قسمت قبلی این فیلم را برعهده داشته است، اما در قسمت پنجم کارگردانی را به جیمز منگولد سپرده‌اند. هرچند این قسمت توسط اسپیلبرگ کارگردانی نشده است، اما او همراه با جورج لوکاس جزو تهیه‌کنندگان این اثر هستند.

در جدول باکس آفیس هفتگیِ ۹ تیر ماه، فیلم ایندیانا جونز در رتبه‌ی اول با فروش ۶۰ میلیون دلاری قرار دارد. در رتبه‌ی دوم و سوم، به ترتیب انیمیشن المنتال با فروش ۱۲ میلیون دلار و انیمیشن مرد عنکبوتی: سرتاسر دنیای عنکبوتی با فروش مشابه، قرار دارند. با اعلام روزانه‌ی جدول باکس آفیس، این لیست حسابی تغییر خواهد کرد.

 

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا