اخبار روز

محصول جدید مای لیدی برای رفع دغدغه‌های بانوان در طول عادت ماهیانه! / دریافت پد رایگان با ثبت نام در وبسایت مای لیدی!

یکی از برندهای مطرح نوار بهداشتی در ایران برند مای لیدی است. این برند همواره به دلیل ایجاد آسایش و اطمینان خاطر برای زنان ایرانی در طول دوران پریودی است. برای رفع مشکلات بانوان مای لیدی به تازگی محصول جدیدی ایجاد کرده که در ادامه آن را مشاهده می کنید.

قاعدگی یک پدیده طبیعی است و هر زنی آن را سال ها در زندگی خود تجربه می کند. بنابراین پریود بخش مهمی از زندگی زنان است و استفاده از محصولات بهداشتی جزء جدایی ناپذیر زندگی زنان است.

در طول دوره، زنان باید با استفاده از محصول بهداشتی مناسب، نه تنها از سلامت جسمی خود مراقبت کنند، بلکه از سلامت روانی خود نیز مراقبت کنند. اما عوامل مختلفی مانند گرما و رطوبت، استفاده از نوار بهداشتی نامناسب و بسیاری موارد دیگر می تواند در این دوران حساسیت های پوستی ایجاد کند. علاوه بر این حساسیت‌های پوستی، زنان نگرانی‌های دیگری نیز در رابطه با نوار بهداشتی دارند که مهم‌ترین آن‌ها جذب ضعیف، بوی نامطبوع و کثیف شدن لباس‌ها است.

نوار بهداشتی My Lady Ultra دارای ویژگی های مهمی از جمله نازک بودن، جذب بالا با لایه Airlead و محافظ رنگ، سیستم کنترل بوهای نامطبوع و چسب بارکد است که به اندازه کافی نیاز خانم ها در دوران قاعدگی را برطرف می کند. نوار بهداشتی My Lady Ultra با فناوری Airlead ساخته شده است و بنابراین بسیار نازک تر و سبک تر است. علاوه بر این، فناوری Airlead پایداری ساختاری و انعطاف پذیری بالای نوار بهداشتی را تضمین می کند.

محصول جدید مای لیدی برای رفع دغدغه‌های بانوان در طول عادت ماهیانه! / دریافت پد رایگان با ثبت نام در وبسایت مای لیدی!

زنان جوان و فعال به سه الزام مهم برای محصولات نوار بهداشتی توجه می کنند. جذب، راحتی و اطمینان هنگام استفاده از نوار بهداشتی. قابلیت جذب نوار بهداشتی Ultra به دلیل لایه Airlead، لایه رویی ثانویه و قسمت های محافظ رنگی جاذب بسیار بالاست که به خوبی به نیازهای اولیه خانم ها پاسخ می دهد.

نوار بهداشتی مای لیدی اولترا به دلیل نازک بودن، استفاده از آن بسیار راحت است و مانعی در فعالیت های روزمره خانم ها ایجاد نمی کند. این نوار بهداشتی با نازکی، قابلیت جذب و انعطاف پذیری آسایش زنان در دوران قاعدگی را تضمین می کند. این به خانم ها این امکان را می دهد تا با استفاده از نوار بهداشتی My Lady Ultra به راحتی و بدون نگرانی به فعالیت خود در این دوران ادامه دهند.

شاید در ابتدا تغییر عادت و استفاده از نوار بهداشتی جدید برای خانم ها سخت باشد، اما خانم من دو راه حل برای حمایت از زنان و کمک به آنها در انتخاب نوار بهداشتی مناسب ارائه کرده است. ابتدا با مراجعه به آن وب سایت مای لیدی با ثبت درخواست نمونه می توانید نمونه نوار بهداشتی Ultra را رایگان دریافت کنید.

همچنین نصب دستگاه های خودکار برای تهیه نوار بهداشتی (دستگاه های خودکار) مای لیدی رایگان در مراکز خرید پرتردد کشور از دیگر تلاش های مهم برند مای لیدی برای بهبود دسترسی تمامی بانوان در هر زمان و مکان به نوار بهداشتی بود.

مای لیدی همواره در تلاش است تا با کیفیت ترین محصولات نوآورانه و منطبق با تکنولوژی روز به بانوان ایرانی ارائه دهد. این برند وظیفه خود می داند که به عنوان حامی آگاه عمل کند و در جهت ارتقای فرهنگ و آگاهی جامعه نسبت به دوره ها و مسائل زنان و همچنین سلامت زنان و جامعه گام بردارد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا