اخبار روز سینما

بالاخره تریلر رسمی فصل دوم سریال Dark Winds منتشر شد

تریلر فصل دوم سریال بادهای تاریک (Dark Winds) منتشر شد! این مجموعه تلویزیونی هیجان‌انگیز و روان‌شناختی آمریکایی، توسط گراهام رولند بر اساس مجموعه رمان Leaphorn & Chee اثر تونی هیلرمن ساخته شده است. فصل اول این سریال، که شامل شش قسمت بود، اولین بار در AMC و AMC + در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۲ پخش شد و پس از پخش، برای فصل دوم شش قسمتی آن تمدید شد. پخش فصل دوم سریال Dark Winds در تاریخ ۳۰ جولای ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

بیلی لوتر به عنوان نویسنده فصل اول سریال Dark Winds شرکت کرده بود و همچنین یک قسمت از فصل دوم را نیز به عنوان کارگردان کاری کرده است. با توجه به جمع‌آوری نقد و بررسی از سایت Rotten Tomatoes برای فصل اول، این سریال به میانگین امتیاز ۸.۱ از ۱۰ و با ۱۰۰٪ تاییدیه از بررسی‌های کاربران دست‌یافته است.

فیلمبرداری فصل دوم سریال Dark Winds در نوامبر ۲۰۲۲ در سانتافه و تسوکو پوئبلو آغاز شد و در مارس ۲۰۲۳ به پایان رسید. در این فصل، بازیگرانی همچون نیکلاس لوگان و جری رایان در نقش‌های Colton Wolf و Rosemary Vines به دنبال داستان دو افسر پلیس ناواهو، جو لیفرن و جیم چی، در جنوب غربی دهه ۱۹۷۰ خواهند بود. فصل دوم این سریال شش قسمتی، در تاریخ ۳۰ جولای ۲۰۲۳ پخش خواهد شد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا