اخبار روز سینما جهان

بالاخره بعد از مدتها نامزد هانده ارچل عکسی عاشقانه به اشتراک گذاشت! /عکس

هانده ارچل، بازیگر معروف سینمای ترکیه، به هاکان سابانجی، یک تاجر جوان میلیارد، دلباخته شده است. این دو به تازگی چند بار در فرودگاه استانبول با رسانه‌ها روبرو شده‌اند.

آنها که علاقه زیادی به سفر با دوستانشان دارند، به طور مداوم در حال گشت و گذار هستند. اما چند هفته قبل، هاکان سابانجی عصبانی شده و واکنش نشان داده است به دلیل تماس مکرر با خبرنگاران.

بالاخره بعد از مدتها نامزد هانده ارچل عکسی عاشقانه به اشتراک گذاشت! /عکس

جالب است بدانید که پس از اعلام علنی این رابطه، هانده ارچل برای اولین بار عکسی مشترک با دنبال کنندگان خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

بالاخره بعد از مدتها نامزد هانده ارچل عکسی عاشقانه به اشتراک گذاشت! /عکس

با تأخیری حدود چند هفته، امروز هاکان سابانجی عکسی با موضوع عاشقانه را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. این بار، هاکان و خواهرش هانده به همراه غامزه ارچل (همسر هاکان) در تعطیلات جدیدی حضور دارند. اطلاعات حاکی است که این زوج به زودی قصد ازدواج دارند.

برخی از منابع نزدیک به این خانواده اظهار داشته‌اند که هانده ارچل بسیار علاقه مند به داشتن فرزند است و میخواهد به زودی مادر شود!

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/بالاخره-بعد-از-مدتها-نامزد-هانده-ارچل-ع/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا