اخبار ورزشی

علیرضا منصوریان با عنابی‌پوشان خوزستانی به توافق رسید/ جزئیات خبر

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، علیرضا منصوریان در فصل گذشته به عنوان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان جای جواد نکونام را به‌دست گرفت و حالا خبر این که او همچنان به عنوان سرمربی در فصل آینده در این تیم خواهد بود، در حالی به هواداران این باشگاه دست یافت که به دنبال برکناری او از سمت سرمربی بودند. با این حال، بر اساس آنچه که میان طرفین صورت گرفت و پادرمیانی چند مدیر خوزستانی، علیرضا منصوریان علی‌رغم مخالفت هواداران، در فصل آینده همچنان سرمربی تیم فولاد خواهد بود.

باشگاه فولاد خوزستان این خبر را در یک اطلاعیه رسمی تأیید کرد که در ادامه آن را می‌خوانید؛

وی به اطلاع هواداران می رساند، باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان پس از اطلاع از خواسته های هواداران، گزینه های مختلف داخلی و خارجی برای سرمربیگری این تیم را بررسی و آنالیز کرد، از این رو با توجه به انتظارات غیرعادی مطرح شده از سوی برخی گزینه ها و فعلی قرارداد همکاری با علیرضا منصوریان علاوه بر شناخت کافی از نقاط قوت و ضعف تیم و سیاست مدیریت هزینه و هدف گذاری، در این مقطع به او اعتماد کرد و تصمیم به ادامه همکاری گرفت.

به منظور بهبود و تسریع در روند آماده‌سازی تیم، نقاطی در خصوص شروع تمرینات و انتقالات مناسب برای اعضای تیم مورد بررسی و مذاکره قرار گرفت. بعد از ارائه تمام انتظارات، برنامه ها و اهداف از طرف مدیرعامل باشگاه، سرمربی فولاد نیز با ارائه پیشنهادات برای تقویت کادر فنی، قول داد که تلاش خود را برای به دست آوردن نتایج بهتر برای تیم به جهت بهبود رتبه فولادمردان در رقابت‌های پیشرو، در پیش می‌گیرد.

همچنین، هیئت‌مدیره باشگاه با تاکید بر عدم تکرار برخی ادبیات از سوی کادر فنی و افراد مرتبط با آن، خواستار ایجاد فضایی آرام برای فعالیت‌های آینده باشگاه و تأکید بر هوشیاری یار شماره ۱۲ فولاد در قبال برخی تحرکات مجازی طراحی شده جهت ایجاد فضایی آرام برای حضور قدرتمند تیم در رقابت‌های فوتبال کشور شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا