اخبار روز سینما

نیلوفر شهیدی راهی کربلا شد! / زیبایی خانم بازیگر با استایل حجابی! + عکس

نیلوفر شهیدی متولد سال 1360 در تهران است که فعالیت خود را از تلویزیون شروع کرده است. او فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر است. این بازیگر متاهل است و در سال 1398 با انتشار عکس ازدواج خود این خبر را تایید کرده است.

عکسی از نیلوفر شهیدی بازیگر سریال گاندو در کربلا منتشر شد. نیلوفر شهیدی بازیگر سریال گاندو ۲ است. نیلوفر شهیدی از درام گاندو عکسی از مراسم ازدواج خود و همسرش منتشر کرد. نیلوفر شهیدی در سریال‌هایی نظیر به کجا چنین شتابان، گاندو و لیسانسه‌ها ایفای نقش کرده است.

نیلوفر شهیدی راهی کربلا شد! / زیبایی خانم بازیگر با استایل حجابی! + عکس

ماجرای ازدواج نیلوفر شهیدی بازیگر سریال گاندو

نیلوفر شهیدی فرزند اسفندیار شهیدی بازیگر و فیلمبردار سینما و تلویزیون است که چند سالی است در این عرصه فعالیت می کند. اولین فیلم نیلوفر شهیدی «سینما سوخته» به کارگردانی مهرشاد کارخانی است.

البته نیلوفر شهیدی علاوه بر این دو اثر، تجربه بازیگری در فیلم های مختلف تلویزیونی را نیز داشته است. ما به آینده این بازیگر جوان امیدواریم زیرا او به دنبال نقش های متفاوتی است تا برای مخاطبانش تکرار نشود.

خانواده نیلوفر شهیدی بازیگر سریال گاندو

او دو برادر دارد و به گفته خودش رابطه بسیار نزدیکی با هم دارند.

اسفندیار شهیدی، پدرشان، کارگردان سابق سینما و تلویزیون، علاقه ای به ورود دخترش به عرصه هنر و بازیگری نداشت.

پدرم دوست نداشت من به سینما یا بازیگری بروم، با وجود اینکه در رشته هنر در دانشگاه قبول شدم، باز هم اجازه نداد در آن رشته تحصیل کنم و به همین دلیل در رشته مهندسی کامپیوتر تحصیل کردم.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا