اخبار روز سینما

الناز ملک با انتشار عکسی زیبایی‌اش را به رخ همه کشید! / چشمان رنگی خانم بازیگر حسابی سوژه شد! + عکس

الناز ملک یکی از بازیگران چشم رنگی ایرانی است که با بازی در نقش آیسان سریال سقوط به شهرت رسیده است. او با ایفای نقش در زخم کاری بیش از بیش در بین مردم محبوب شد.

الناز ملک بازیگر جوان ایرانی است. الناز ملک متولد دهه 70 است. الناز ملک اصالتا اهل ترک است. الناز ملک با سریال سقوط به شهرت رسید. خانم الناز ملک مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. عکس جدید الناز مالک را می توانید در زیر مشاهده کنید.

الناز ملک

بیوگرافی الناز ملک

وی متولد 1372 و اهل تهران است. او بازیگر ایرانی با چشمان رنگی است. او علاوه بر بازیگری، نوازنده خوبی است، بازیگری را از تئاتر شروع کرد و در بسیاری از نمایش های امیر دژاکام نیز شرکت کرد. الناز ملک دانشجو و فارغ التحصیل موسسه آزاد بازیگری امین تارخ و فرزاد موتمن است.

جالب است بدانید که الناز ملک در کنار بازیگری نوازنده نیز هست و ساز تخصصی که وی در آن تخصص دارد ویولن است. الناز به زبان ترکی هم آشنایی کامل دارد. اولین فعالیت حرفه ای الناز ملک، سریال سقوط است. خانم الناز ملک اولین بار در سریال سقوط به کارگردانی محمدحسین مهدویان بازی کرد. باید بگوییم هنوز خبر موثقی از خانواده الناز ملک در دست نیست.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا