اخبار روز سینما

بازیگر سریال «بریکینگ بد» درگذشت سایت ریمینو

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

ایسنا: مارک مارگولیس، بازیگر نقش هکتور سلامتکا گانگستر مواد مخدر در سریال «بریکینگ بد» در سن ۸۳ سالگی درگذشت.

به گزارش گاردین، مارگولیس بازیگر آمریکایی که در سریال های «برکینگ بد» و «بهتر با روح تماس بگیرید» در نقش سلطان مواد مخدر «هکتور سالامانکا» در فیلم های معروفی چون «صورت زخمی» و «کشتی گیر» نیز بازی کرده بود. .

او در سن 83 سالگی پس از یک بیماری مختصر در بیمارستان Mount Sinai در شهر نیویورک درگذشت.

مارگولیس که زمانی خود را “مسافرت” می نامید، در بیش از 60 فیلم در طول پنج دهه فعالیت حرفه ای ظاهر شد، از جمله “Scarface”، “Ace Ventura” و “The Wrestler”.

او به عنوان هکتور سالامانکا در سریال Breaking Bad به شهرت بیشتری دست یافت. در این سریال، او نقش یک فروشنده سابق مواد مخدر را بازی کرد که تنها از طریق زنگ در متصل به ویلچر خود ارتباط برقرار می‌کند و در نهایت به شکلی دراماتیک می‌میرد. در سال 2012، او نامزد جایزه امی برای بازیگر مهمان برجسته در یک سریال درام شد.

مارگولیس در سال 1939 در فیلادلفیا به دنیا آمد. پس از نقل مکان به نیویورک، او با استلا آدلر تحصیل کرد و کار خود را روی صحنه آغاز کرد.

ددلاین گزارش داد که مارگولیس همچنین در بیش از 50 نمایشنامه خارج از برادوی ظاهر شده است.

از دیگر فیلم‌هایی که وی در آن به ایفای نقش پرداخته می‌توان به «قوی سیاه»، «نوح»، «مرثیه‌ای برای یک رویا»، «بی باک»، «چشمه»، «پی»، «جامعه پنبه‌ای»، «ایس ونتورا: حیوانات کارآگاه» اشاره کرد. . و «فضای مرکزی» ذکر شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا