اخبار روز

بازی های رایگان آزاده صمدی سر و صدای زیادی به پا کرد

آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی است. آزاده صمدی بازیگر زیبای کشورمان است. شایعات زیادی درباره زندگی آزاد صمدی وجود دارد. آزاده صمدی مجرد و دو بار طلاق گرفته است. در ادامه بیوگرافی آزاده صمدی ما می خوانیم

در پی انتشار این خبر برخی از هنرمندان مانند علیدوستی و هانیه نیز به دنبال این موضوع شدند توسلی سکوت نکردند و در حمایت از آزاده صمدی نظرات خود را اعلام کردند. علیدوستی در واکنش به این روند در ترانه خود بیان کرد: اگر کلاه گذاشتن و گردن درآوردن یک بیماری ضد اجتماعی است پس چرا شهرزاد را تماشا کردی؟

همچنین هانیه توسلی وی همچنین در اینستاگرام خود از این اتفاق انتقاد کرد و نوشت: این برخورد خنده دار نیست؟ از چه زمانی کلاه گذاشتن جرم است؟ البته در مورد کلاه باید به یاد داشته باشیم که کلاهبرداران، اختلاس گران و زمین خواران زندگی آزاد و بدون نیاز به روانشناس دارند. وقتی صحبت از تضاد بین کلمات و اعمال می شود، همه ما به درمان نیاز داریم. چه کسی در میان این همه بی عدالتی و ظلم عاقل خواهد بود؟

آزاده صمدی و همسر اولش

این اختلال رفتاری که به آن سایکوپاتی نیز گفته می شود، در واقع وضعیتی است که در آن فرد به رفتارهای درست و نادرست خود توجهی نمی کند و از این طریق حقوق دیگران را زیر پا می گذارد. از منظر رفتارگرایی، این گونه افراد عموماً نگاهی خشن به دیگران دارند و با وجود اینکه در رفتار خود خشن و بی تفاوت هستند، ابراز پشیمانی نمی کنند و احساس گناه نمی کنند.

آزاده صمدی

لازم به ذکر است که افراد مبتلا به اختلال شخصیت اجتماعی اغلب قانون را زیر پا می گذارند و در نهایت مجرم شناخته می شوند. اما یا دروغ می گویند یا بی پروا عمل می کنند و هیجان نشان می دهند. آنها همچنین مضاف بر اینکه مستعد افتادن در دام اعتیاد هستند از عهده مسئولیت های تحصیلی، کاری و خانوادگی خود نیز بر نمی آیند اما ظاهری گرم و صمیمی یا دوست داشتنی از خود بروز می دهند که در آن هیچ نشانه ای مبنی بر اضطراب و افسردگی دیده نمیشود. این بیماری معمولاً در دوران کودکی و نوجوانی به صورت اعمالی مانند فرار از مدرسه، سوء مصرف مواد و گرایش به رفتارهای غیرقانونی بروز می کند.

اما در این بین آزاده صمدی که به دوستان سلبریتی خود تبریک گفت و استوری ساخت، استوری هم منتشر کرد که در کنار سحر دولتشاهی خوابیده است و احتمالا در پشت صحنه سریال می خواهم زنده بمانم. اما نکته اینجاست که آزاده به سحر می گوید شریک! و معلوم نیست کی به کی تبریک گفته چون سحر چیزی نذاشته!!

آزاده صمدی

البته آزاده صمدی درست است که بیشتر با پسرهای سرسخت دیده می شود، اما استایل زنانه ای هم دارد که حالا کمی به هم ریخته است و مثل پسر احمقش جذاب و متفکر نیست، اما سعی کرد!

در زیر نمونه هایی از انواع باند آزاده صمدی را مشاهده می کنید.

آزاده صمدی کیست؟

آزاده صمدی در سال 2018 میزبان یکی از برنامه های ویژه اینترنتی جام جهانی بود. این اتفاق حواشی خاص خود را داشت و به دلیل مخالفت هایی، حضور آزاده صمدی در این برنامه حتی به دو قسمت هم نرسید.

به گفته مسئولان، صدا و سیما حضور خانم صمدی را ابزاری برای استثمار زنان دانسته و دلیلی برای اجرای یک برنامه ورزشی مردانه ندارند.

آزاده صمدی متولد هفدهم است دی 1357 در لاهیجان بازیگر سینما و تلویزیون است.

وی فارغ التحصیل لیسانس تئاتر از دانشگاه سوره است.

آزاده صمدی

من دوست دارم به عکس ها و نقاشی ها نگاه کنم، گاهی از نمایشگاه ها و گالری ها دیدن کنم و همچنین در اینترنت تحقیقات زیادی انجام دهم. دوست دارم کارهای خوب ببینم و گاهی خودم عکس می گیرم.

آزاده خانم صمدی زمانی که مهمان برنامه پژمان جمشیدی بود، خیلی صریح درباره دلیل جدایی اش از هومان سیدی صحبت کرد.

همسر دوم آزاده صمدی

آزاده صمدی

همانطور که مشخص است آزاده صمدی علاقه چندانی به صحبت در مورد گذشته و جدایی با هومان سیدی ندارد، زیرا در یک گفتگوی اینترنتی در پاسخ به سوال مجری مبنی بر اینکه شما در زندگی مشترکتان با هومن سیدی با طلاق و شکست مواجه شدید، این گفته را رد می کند.

در موارد دیگری هم که می گوییم خیلی چیزها در سینما و تئاتر رایگان است. چندی پیش فیلمی از آزاده صمدی با بازی نوید محمدزاده در سینما به نمایش درآمد که «زندگی کیست؟»

این فیلم در سال 1392 به کارگردانی اشکان خیل نژاد در فضای مجازی منتشر شد. این فیلم قسمت هایی از این تئاتر را نشان می دهد که در آن گفتگوهای جنسی و غیر متعارف بین دو بازیگر رد و بدل می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا