اخبار روز سینما

بازگشت گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون

به گزارش پی ام آپ در «بولتن دانشجویان ایران»؛ محسن برمهانی امروز – شنبه بیست و یکم مرداد- وی در مراسم تجلیل از خبرنگاران اعلام کرد: در چند ماه اخیر جامعه در جنگ شناختی و تخریب فرو رفته است. ترکش های این جنگ به همه ما اصابت کرد. ما نمی توانیم با یک چوب به همه صورت ها ضربه بزنیم. چون هر کدوم آدم متفاوتی هستن

وی افزود: مثلاً فردی با نظام لجاجت می کرد و هدفش جز مصلحت مردم نبود. یکی به این نتیجه رسیده که حالا فهمیده که اشتباه کرده است. ما این موارد را در سال 2008 تجربه کردیم. او با یکی از یک شبکه خبره صحبت و مذاکره کرد و من در جریان هستم.

وی ادامه داد: جامعه انقلابی مورد نظر بداند صدا و سیما بر خلاف مصالح کشور عمل نمی کند. خیانت شده را وارد عرصه صدا و سیما نمی کنیم. زیرا رادیو و تلویزیون بسترهایی هستند که مردم به آنها اعتماد دارند.

پخش اخبار غیررسمی اخیر از تلویزیون مبنی بر ساخت برنامه هایی با حضور محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور موجی از بازتاب را به همراه داشته است. در حالی که عده ای از ورود این دو نام معروف استقبال کردند، عده ای هم ابراز بیزاری و مخالفت کردند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا