اخبار روز سینما

مازیار لرستانی هویت دار شد! بازگشت مازیار به عرصه بازیگری

به نقل از شمانیوز، مازیار لرستانی  بازیگر و کارگردان است. مازیار لرستانی در ویدئویی اعلام کرد که شناسنامه دار شده و هویت قانونی، شرعی و عرفی خود را تایید کرده است. مازیار لرستانی ابراز امیدواری کرد که بتواند با ارائه آثار هنری خود و فضای عمومی جامعه، مردم را آگاه و شاد کند. مازیار لرستانی همچنین تاکید کرد که هرگز قصد ترک کشورم را نداشته ام. من ایران را دوست دارم و برای شادی مردم آن و برای اقامتم در این کشور سخت تلاش خواهم کرد.

این بازیگر در خلال صحبت های خود این نکته را نیز مطرح کرد: امیدوارم راه ها باز شود و به صحنه بازیگری برگردم هرچند دوستانم در وزارت ارشاد من قول داده اند که کار کنم.

چندی پیش او فیلمی به نام «فرار از شاوشنک» را ویژه نابینایان را توضیح دار کرد.

شایعات زیادی درباره این بازیگر سینما و تلویزیون به گوش می رسید؛ تنها چند روز پس از اعلام رسمی تغییر هویت وی، شایعاتی مبنی بر آرشیو آثار وی در تلویزیون منتشر شد که با پیگیری از تلویزیون، این خبر کذب محرز شد و تصمیمی برای آرشیو آثار وی گرفته نشده است. آثار و انتشار این آثار در رسانه ملی منعی ندارد.

اتفاقا شبکه زنجیره ای آی فیلم همزمان با ایفای نقش او سریال «مختارنامه» را روی آنتن برد و حتی فیلم «حلقه ازدواج» این بازیگر سینما و تلویزیون چند روز پیش از شبکه زنجیره ای پخش شد.

البته موضوعات دیگری هم بود که مازیار لرستانی در پاسخ به آنها با خبرنگار تسنیم گفت و گو کرد.

وی در حاشیه ماجرای برخی از این موارد را اینگونه بیان کرد: رفتار برخی از همکاران خانم در فضای مجازی باعث ایجاد سوء تفاهم شده است، من به شدت هر گونه ازدواج و رابطه را تکذیب می کنم؛ دوستان با انتشار این شایعات بیشتر دنبال آن هستند تا خودشان را نشان دهند.

وی ضمن گلایه از انتشار اخبار زرد و رفتار سطحی برخی افراد در فضای مجازی اعلام کرد که برای پیگیری این اتفاق به مراجع مربوطه در پلیس فتا نیز مراجعه کرده است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا