اخبار روز

جوان 20 ساله با تلاش کارشناسان اورژانس دزفول به زندگی بازگشت!/جزئیات

 

به گزارش خبرگزاری پی ام آپ، رضا معمارزاده به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دزفول در تشریح این عمل گفت: در روز گذشته حوالی ساعت ۱۷:۳۵ گزارشی مبنی بر وقوع تصادف یک جوان راکب موتور سیکلت به مرکز ارتباطات اورژانس دزفول اعلام شد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و پس از مراجعه نیروهای امدادی اورژانس به محل و انجام معاینات لازم، مشخص شد مقتول دیگر هیچ نشانه ای از حیات ندارد.

معمارزاده ادامه داد: پس از تشخیص ایست قلبی-تنفسی جوان ۲۰ ساله، بلافاصله عملیات احیای قلبی ریوی برای مصدوم توسط کارشناسان اورژانس دزفول آغاز و مصدوم با لطف پروردگار و تلاش کارشناسان اورژانس دزفول به زندگی دوباره بازگشت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول با اشاره به تقارن این اتفاق خوب با روز ملی اورژانس ۱۱۵، اظهار کرد: هم اکنون این جوان ۲۰ ساله با دارا بودن علائم حیاتی در بخش مراقبت های ویژه (ICU) بیمارستان بزرگ دزفول تحت درمان می باشد.

وی خاطرنشان کرد: آقایان محسن خوشنود و سعید عنایت زاده از کارشناسان مجرب مرکز فوریت های پزشکی دزفول هستند که این عمل موفقیت آمیز را بر عهده داشتند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا