اخبار روز سینما

مهدی فخیم زاده فیلم جدیدی را کارگردانی می کند!/کتک خور اثر جدید آقای بازیگر!

مهدی فخیم زاده فیلمساز پیشکسوت سینمای ایران پس از گذشت 5 سال از آخرین ساخته خود قصد دارد با فیلم «کتک خور» به عرصه کارگردانی بازگردد. او اخیرا مجوز انجام این کار را از سازمان سینمایی دریافت کرده است.

به گزارش پی ام آپ، مهدی فخیم زاده پس از ساخت فیلم اکشن کمدی «مشت آخر» که قرار بود در سال 1397 اکران شود، فعالیت حرفه ای خود را بر روی بازیگری متمرکز کرد و حالا بعد از 5 سال این کارگردان قصد دارد فیلم جدید خود به نام «کتک خور» را به زودی اکران کند. پروانه ساخت این فیلم به تازگی به تهیه‌کندگی و کارگردانی فخیم زاده صادر شده که طی هفته آینده خبر رسمی آن اعلام خواهد شد.

فیلم جدید فخیم زاده که به احتمال زیاد به «نابردار» تغییر نام خواهد داد، یک درام اجتماعی است که فیلمنامه آن توسط خود او به نگارش درآمده است. این کارگردان در اکثر کارهایش به عنوان بازیگر نیز عهده‌دار یکی از نقش‌های اصلی می‌شود، اما در فیلم «کتک خور» قرار است نقش کوتاهی را برعهده بگیرد و تمام تمرکزش را صرف کارگردانی کند. فیلم «کتک خور» به تازگی مراحل ابتدایی پیش تولید خود را شروع کرده و در مرحله انتخاب بازیگر است.

مهدی فخیم زاده در نمایی از فیلم «مشت آخر» که 5 سال پیش کارگردانی کرد.

مهدی فخیم زاده تا کنون 19 فیلم سینمایی را کارگردانی کرده است. او در سال 1354 نخستین فیلم خود با نام «مجازات» را جلوی دوربین برد و آخرین فیلمش را هم در سال 1397 با نام «مشت آخر» ساخت. این کارگردان در عرصه تلویزیون نیز آثار مهمی خلق کرده که از آن جمله می‌توان به سریال‌های تاریخی «تنهاترین سردار» ، «ولایت عشق» و سریال‌های پلیسی « خواب و بیدار»، «حس سوم»، «بی صدا فریاد کن» و… اشاره کرد.

او به تازگی در سریال «بازپرس» به کارگردانی احمد معظمی در شبکه یک به عنوان بازیگر ظاهر شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا