اخبار ارز دیجیتال

بازگشت ارزهای دیجیتال از کف قیمت در روز نوسانات کم طلا

قیمت هر اونس طلا در روز سه‌شنبه در بازارهای جهانی پس از افزایش تقریبا 0.7 درصدی در روز دوشنبه، بدون تغییر به 1962 دلار در هر اونس رسید.

به گزارش پی ام آپ، قیمت دلار در روز سه شنبه نوسان چندانی نداشت و بیشتر بازارها بر نشست هفته آینده فدرال رزرو و سرنوشت نرخ بهره در این نشست متمرکز شدند.

روز دوشنبه، به دلیل افزایش عدم اطمینان در مورد ارزهای دیجیتال و شکایت نظارتی ایالات متحده علیه Binance، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال، قیمت طلا افزایش یافت. البته در حال حاضر تحلیلگران بر این باورند که هیچ عامل صریحی در بازارها برای فشار صعودی به قیمت طلا وجود ندارد و به همین دلیل اکثر فعالان و معامله گران بازار معطل مانده اند.
در حال حاضر، حدود 79 درصد از بازارها انتظار دارند که فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را بدون تغییر باقی بگذارد. این عدم تغییر پس از 10 افزایش متوالی نرخ سود توسط بانک مرکزی رخ خواهد داد که یک عملیات انقباضی نادر در تاریخ تلقی می شود.

همچنین امروز، قیمت بیت کوین تقریباً 2 درصد افزایش یافت، بنابراین بزرگترین ارز دیجیتال جهان که بیش از 5 درصد از ارزش خود را در روز دوشنبه از دست داده بود و به 25,437 دلار رسیده بود، وضعیت خود را کمی بهتر خواهد دید. پس از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه بزرگترین صرافی جهان، بازار ارزهای دیجیتال به شدت آسیب دید.

نمودار اتریوم
همچنین اتریوم که در روز دوشنبه تقریباً 4.2 درصد از قیمت خود را از دست داده بود، تا حدودی از زیان روز گذشته خود خارج شد و قیمت خود را تقریباً دو و نیم درصد افزایش داد و با این افزایش قیمت، به سطح قیمت 1860 دلار رسید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا