اخبار روز سینما

شروع پخش سریال بازپرس از شبکه یک + ساعت پخش

به گزارش پی ام آپ، مجموعه تلویزیونی «بازپرس» به کارگردانی احمد معظمی از امشب شنبه 10 تیرماه از شبکه یک سیما پخش می شود. این سریال که به موضوعات مفاسد مالی و نظارت بر برخی پرونده های حقوقی می پردازد، توسط گروه فیلم و سریال کانال یک و مرکز رسانه قوه قضاییه تولید شده است.

محور داستان محققی به نام صدرا با بازی محسن قصابیان است. بازی انجام می دهد. بازپرس صدرا در جریان یک سوءاستفاده بزرگ اقتصادی قرار دارد و با سرنخ های این پرونده با یک آقازاده و تهیه کننده رانت خوار آشنا می شود و … این خلاصه ای از سریال تلویزیونی بازپرس است که چند شب پیش تیزر آن پخش شد.

به گفته سعید کنگاور نظری، مدیر تولید سریال بازپرس، این سریال در 27 تا 30 قسمت 45 دقیقه ای روی آنتن می رود، وی همچنین درباره تنوع لوکیشن های این سریال گفت: شروع داستان ما در جنوب است، جایی که صدرا با فساد اقتصادی و با مأموریت محوله به تهران منتقل می شود. چنین پروژه هایی دارای مکان های متنوعی هستند. حدود 100-120 مکان داشتیم که با توجه به قسمت های مختلف ضبط می کردیم. زمانی که در جنوب فیلمبرداری می‌کردیم، برخی از آن‌ها روی قایق، ساحل یا دریا انجام می‌شد.

محسن قصابیان، فرهاد قائمیان، محمدرضا شریفی‌نیا، مهدی فخیم‌زاده، فریبا کوثری، اندیشه فولادوند، سیدجواد هاشمی، سوگول طهماسبی، فریبا متخصص، ایوب آقاخانی، شهروز دل‌افکار، کاظم هژیرآزاد، پورانداخت مهیمن، رسول نجفیان، مجید پتکی، یاسمن معاوی، هادی دیباجی، سید مهرداد رضایی، محسن بهرامی، شهید تسلیمی، حمیدرضا هدایتی، آذین احرامی، ستاره سادات قطبی، سیامک راشدی، رضا مولایی، مرتضی تهرانی در مجموعه تلویزیونی «بازپرس» به ایفای نقش می پردازند.

سریال «بازپرس» شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می شود.

گردآوری شده از رسانه فرتاک

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا