اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از غرفه همراه اول در الکامپ دیدن کرد!

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir): معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بازدید از دستاوردها و محصولات دیجیتال توسعه یافته گروه همراه اول، در جریان ماموریت پلت فرم های هوشمندسازی این اپراتور قرار گرفت.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سردار سید مهدی فرهی معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ظهر امروز چهارشنبه 7 تیر 1402 با حضور در سالن 35 نمایشگاه الکامپ 2023 ، از نزدیک با دستاوردها و محصولات همراه اول در زمینه دیجیتال سازی و هوشمندسازی آشنا شد.

حمید بهروزی قائم مقام مدیرکل همراه اول که وی را در این بازدید همراهی می کرد، ضمن ارائه و تشریح ساختار پلتفرم های توسعه یافته توسط اپراتور همراه اول ارتباطی در حوزه «راهکارهای سازمانی» و دستاوردهای همراه اول در حوزه هوش انرژی، خودرو متصل، ردیابی و ردیابی کانتینر، سیم کارت گردشگری و اپراتور سلامت پرداخت.

فرهی تقدیر خود را از متخصصان همراه اول بیان می‌کند که به توسعه سامانه‌های ضروری در دوران اطلاعات می‌پردازند و سعی در رفع نیازهای داخلی دارند. او به تعامل با این سامانه‌ها پرداخته است و با آگاهی از مسائل مهمی مانند صرفه‌جویی میلیاردی که اپراتور سلامت در حوزه دارو ایجاد می‌کند، آشنا شده است. در واقع، این اپراتور قادر است با شناسایی بیماران، یارانه‌ها را از بخش دارو به خود بیماران منتقل کند.

علاقه مندان می توانند برای آشنایی بیشتر با برنامه ها و خدمات همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023 به پورتال این رویداد به نشانی https://mci.ir/elecomp مراجعه کنند.

به نقل از www.entekhab.ir

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا