اخبار روز سینما

“ترلان پروانه” باز هم با استایل جدیدش حاشیه‌ساز شد!/ عکس

در یک مراسم عمومی، ترلان پروانه با تیپ جدیدی شرکت کرد. در عکس‌های منتشر شده از این مراسم، او با لباسی تلفیقی از شنل مشکی و کت و شلوار دیده می‌شود.

عکس/ ترکیب شنل و شلوار در تیپ جدید ترلان پروانه!

تعلیق نمایش ترلان پروانه تنها 5 شب مانده به پایان برنامه

نمایش “امشب اینجا” به نویسندگی و کارگردانی مژگان خالقی، در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه رفته بود. اما شورای نظارت و ارزشیابی اداره‌کل هنرهای نمایشی، عملکرد این نمایش را متوقف کرد. بنابراین، در هفته پایانی ماه شهریور، اجرای این نمایش در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز شده بود و در روز پنجشنبه چهارم مهر، توقیف شده است. با تأیید کارگردان “امشب اینجا”، این تصمیم از سوی شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی اعلام شده است. همچنین، سایت فروش بلیت برای این نمایش نیز بسته شده است.

عکس/ ترکیب شنل و شلوار در تیپ جدید ترلان پروانه!

سوال اصلی اینجاست که چرا هیات نظارت تنها 5 شب مانده به پایان نمایش تصمیم به انجام این کار گرفتند؟ و آیا اساساً از همان ابتدا بر محتوای این گونه برنامه ها نظارت نمی کنند که تصمیم به توقیف نمایش گرفته اند؟

عکس/ ترکیب شنل و شلوار در تیپ جدید ترلان پروانه!

این سوالاتی هستند که مخاطبان علاقه‌مند به نمایش، احتمالاً در ذهن خود دارند و متأسفانه پاسخی برای آن‌ها در دسترس نیست. بازیگرانی شامل میترا حجار، ترلان پروانه، مژگان خالقی و جواد مولانیا در این نمایش حضور دارند که روایت‌کننده رویدادهایی در یک خانواده می‌باشد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا