اخبار گیلان

باز داشت سه تن از کارمندان شهرداری رشت به اتهام فساد مالی! / رئیس شورای اسلامی شهر رشت اعلام کرد از متخلفان چشم پوشی نخواهیم کرد!

شورای اسلامی شهر رشت از دستگیری سه تن از کارمندان شهرداری به جرم فساد مالی خبر داد و اعلام کرد که هیچ چشم پوشی از این افراد نخواهیم داشت.

به گزارش پی ام آپ، رئیس شورای اسلامی شهر رشت از بازداشت سه کارمند شهرداری منطقه پنج این شهر به اتهام تخلفات مالی خبر داد.

در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، محمدحسین کارگرنیا اعلام کرد که سه نیروی شهرداری منطقه پنج رشت در روز گذشته بازداشت شده‌اند و در حال حاضر تحت نظارت مراجع قضایی برای تعیین سرنوشت آنها قرار دارند.

او اظهار داشت که از جزئیات اتهامات مالی این افراد آگاهی ندارد و افزود: این اتهامات در حال بررسی قرار گرفته و هنگامی که نتایج اعلام شوند، به رسانه‌ها اطلاع داده خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر اینکه تخلفات سه نیروی بازداشت شده هنوز تا حد اتهام است، اظهار کرد که پس از بررسی دقیق، نتایج اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد که دستگاه‌های نظارتی مانند حراست و بازرسی به صورت مداوم بر عملکرد پرسنل کنترل دارند، اما به هر حال برخی از تخلفات رخ می‌دهند و دستگاه‌ها براساس تکالیف قانونی خود اقدام می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت تأکید کرد که هیچ گونه اغماض و چشم‌پوشی صورت نمی‌گیرد و از دستگاه‌های ذیربط درخواست شده است تا با بزرگترین سختی در برابر تخلف کنندگان در هر زمینه‌ای که منجر به ضعف حقوق مردم می‌شود، برخورد کنند.

لازم به ذکر است که چندی پیش نیز یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت به اتهام تخلف دستگیر شده بود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا