اخبار روز سینما

باران کوثری با موهای رنگین کمانی پیدا شدغوغای باران کوثری با موهای رنگی رنگی! / حواشی باران کوثری تمامی ندارد!

باران کوثری متولد سال 1364 در تهران در خانواده ای هنری متولد شد. کوثری دیپلمه رشته نمایش هنرستان سوره و دانشجوی انصرافی رشته جامعه شناسی است. کوثری از 6 سالگی بازیگری را آغاز کرده و در کنار بازیگری منشی صحنه و طراح لباس نیز هست.

عکسی با موهای رنگارنگ و ژولیده از باران کوثری منتشر شده است. باران کوثری در این اواخر با مشکلات و موانع زیادی روبرو بوده است. باران کوثری با فیلم مناسبتی به نام صاحب دلان به شهرت رسید. باران کوثری فرزند جهانگیر کوثری (تهیه کننده، فوتبالیست سابق، گزارشگر و روزنامه نگار فوتبال) و رخشان بنی اعتماد از تهیه کنندگان و کارگردانان مطرح کشورمان است و یک برادر بزرگتر به نام تندیس دارد. باران کوثری یکی از بازیگران مجرد کشورمان است.

باران کوثری با موهای رنگین کمانی پیدا شدغوغای باران کوثری با موهای رنگی رنگی! / حواشی باران کوثری تمامی ندارد!

باران کوثری با مادرش درخشید 

باران کوثری به لطف حرفه مادرش به دنیای هنر و بازیگری معرفی شد و از 6 سالگی پا به این عرصه گذاشت. او کار خود را از سال ۱۳۷۰ با بازی سارا در فیلم «بهترین بابای دنیا» داریوش فرهنگ آغاز کرد و در بسیاری از فیلم های مادرش به عنوان بازیگر کودک و نوجوان حضور داشت.

باران کوثری که در سال 1392 با فیلم خوابگاه دختران به کارگردانی محمدحسین لطیفی به شهرت رسید، دو سال بعد دوباره در سریال صاحبدلان با این کارگردان همکاری کرد و با بازی زیبای خود همه را به تحسین واداشت. این هنرمند زن در همان سال با بازی در فیلم های خون بازی و روز سوم اولین سیمرغ بلورین دوران هنری خود را دریافت کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا