اخبار روز سینما

بار دیگر مشکل ساز شدن سریالی که در خانه پخش می شود اعتراض بازیگران «آمستردام» به پخش نشدن قسمت پایانی فصل اول

سریال «آمستردام» قرار بود روز چهارشنبه با توزیع قسمت دوازدهم به پایان فصل اول خود برسد که این قسمت به دلیل اطلاع رسانی انجام شده به موقع پخش نشد، پخش نشدن قسمت پایانی فصل اول باعث اعتراض عوامل سریال شد که هنوز پاسخی به آن داده نشده است.

به گزارش پی ام آپ، سریال «آمستردام» یکی از سریال های پخش شده در شبکه خانگی است که به صورت انحصاری از طریق پلتفرم «تماساخونه» منتشر می شود. طبق اطلاعیه روابط عمومی «تماشاخونه»، قسمت دوازدهم که در واقع آخرین قسمت فصل اول بود، قرار بود چهارشنبه 7 تیر 1402 پخش شود، اما این اتفاق به موقع رخ نداد.

پخش نشدن قسمت دوازدهم اعتراض عوامل سریال را برانگیخت. ابتدا روشنک گرامی با انتشار مطلبی به این ماجرا اعتراض کرد. او در این باره نوشت: “به لطف پلتفرم پاپ آپ، این چهارشنبه آمستردام نبود. از همه کسانی که آمستردام را دنبال کردند و امروز قسمت دوازدهم خالی را دیدند عذرخواهی می کنم. حیف استریم های بی شماری که از تماشای آنها خجالت کشیدم. امشب دلم برای آمستردام سوخت، برای خودمان و برای کارگردان.

روشنک گرامی با انتشار مطلبی اعتراضی به پخش نشدن قسمت دوازدهم سریال «آمستردام» واکنش نشان داد.

در پی اعتراض روشنک گرامی، مجتبی پیرزاده دیگر بازیگر این سریال با انتشار مطلبی از مخاطبان به دلیل پخش نشدن قسمت دوازدهم عذرخواهی کرد و نوشت: امیدوارم افرادی که باعث وقفه در پخش این سریال شده اند به زودی پاسخگو باشند.

هنگامه قاضیانی نیز با بازنشر داستان روشنک و مجتبی پیرزاده به این ماجرا اعتراض کرد. این اعتراضات در حالی صورت گرفت که بستر پخش سریال هیچ توضیحی برای پخش نشدن قسمت دوازدهم و آخر فصل اول نداد.

برخی عدم توزیع این سریال را ناشی از نظارت و سخت گیری «ساترا» و برخی مشکلات حقوقی سریال را دلیل توقف پخش «آمستردام» عنوان کرده اند.

سریال «آمستردام» اولین تجربه سریال سازی مسعود کارگزلو است که توسط هنگامه قاضیانی، شهرام هخیت دوست، مهدی سلطانی، مهدی پاکدل، مجتبی پیرزاده، روشنک گرامی، مینا ساداتی و… تهیه و تولید شده است. تاکنون 11 قسمت از این سریال روی پلتفرم «تماساخونه» منتشر شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا