اخبار ورزشی

باخت تیم فوتبال نوجوانان ایران در برابر ژاپن / بازماندن ایران از راه یابی به مسابقات فینال!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، پس از انتخاب 24 تیم حاضر در جام جهانی جوانان، سیدبندی این دوره از مسابقات مشخص شد و بر این اساس تیم ملی جوانان ایران در رده سوم قرار گرفت. جام جهانی نوجوانان قرار است روز جمعه 19 آبان 1402 در اندونزی برگزار شود و تیم جوانان ایران یکی از چهار تیم آسیایی است که سهمیه حضور در این رقابت ها را به دست آورده است که اندونزی نیز میزبان آسیایی این مسابقات است. 

در سید اول اندونزی میزبان، برزیل، مکزیک، فرانسه، اسپانیا و ژاپن حضور دارند. از این سید ایران با ژاپن و اندونزی دو تیم آسیایی همگروه نمی شود و حریف تیم کشورمان در جمع چهار تیم باقی مانده قرار می گیرد.

همچنین در رده دوم تیم های انگلیس، کره جنوبی، آرژانتین، اکوادور، مالی و آلمان، در رده سوم تیم های ایران، نیوزلند، سنگال، آمریکا، مراکش و ازبکستان و در نهایت در رده چهارم نیز تیم های ملی کانادا کالدونیا نووا، پاناما، بورکینافاسو، لهستان و ونزوئلا واقع شده اند.

تیم فوتبال نوجوانان ایران با هدایت حسین عبدی هفته گذشته موفق شد به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یابد اما در این مرحله با نتیجه 3 بر صفر مقابل ژاپن باخت و از راهیابی به فینال بازماند. البته شاگردان عبدی توانستند با غلبه بر یمن سهمیه جام جهانی نوجوانان را به دست آورند

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا