اخبار روز سینما

ست کردن استایل شیک و متفاوت پاییزی با یقه اسکی!/عکس

یقه اسکی از آن لباس‌هایی است که هیچوقت قدیمی نمی‌شود. هر سال در ابتدای فصل پاییز و زمستان، ویترین فروشگاه‌ها پر از یقه اسکی‌های رنگرانگ می‌شود و بیشتر ما چند رنگ یقه اسکی در کمدمان داریم.

تاریخچه یقه اسکی.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید یقه یقه اسکی از کجا آمده و چه سالی وارد کمد افراد شده است. تاریخچه دقیق یقه‌ی یقه‌اسلی چندان روشن نیست. اما حداقل از قرن پانزدهم این لباس در بین مردم رواج پیدا کرده است. این بدان معناست که مردم در سراسر جهان بیش از 500 سال است که یقه اسکی می پوشند.

این لباس نیز مانند بسیاری از لباس های دیگر بر اساس کاربردی بودن و با توجه به نیاز افراد طراحی شده است. در ابتدا توسط کارگران، ملوانان و حتی افسران نیروی دریایی پوشیده می شد.

تقریبا 50 سال پیش بود که این لباس وارد دنیای مد شد. در دهه 1960 و 1970 بسیاری از افراد مشهور و ستاره های سینما شروع به پوشیدن این لباس کردند. ابتدا توجه مردان را به خود جلب کرد و سپس به پوشش زنانه رسید. حالا با لباسی کاربردی و جذاب روبرو هستیم که تقریباً در سه فصل از سال قابل پوشیدن است و هر سال با رنگ های جذاب و زیبا به ویترین ها بازمی گردد.

8 روش برای اضافه کردن یقه یقه‌شلو به استایل زنانه

برای داشتن ظاهری جذاب و خیره کننده با یقه اسکی، این لباس کاربردی را با روش های زیر ست کنید.

۱. سرتا پا مشکی

برای داشتن ظاهری شیک و کلاسیک بدون هیچ زحمتی می توانید شلوار مشکی را با یقه یقه اسکی مشکی بپوشید و سپس برای اینکه کمی بافت و رنگ به آن اضافه کنید و ظاهرتان را از سادگی خارج کنید، کتی با طرح های متنوع و جذاب بپوشید. می توانید یکی از رنگ های پاییزی را برای لباس انتخاب کنید.

این استایل را می توانید با کفش های چرمی تکمیل کنید.

با مدل های یقه اسکی پاییزی سخت تر از همیشه استایل بسازید!

۲. کت و یقه اسکی

بهترین همراه یقه یقه اسکی، ژاکت است. کت چرمی با یقه ایستاده گزینه ای است که هرگز از مد نمی افتد و شما را ناامید نمی کند. بسیاری از شخصیت‌های مشهور در دوره‌های مختلف تاریخ، از بازیگران و ورزشکاران گرفته تا خوانندگان محبوب، این سبک را در مراسم‌ها و مراسم‌های مختلف انتخاب کرده‌اند. یک استایل مناسب هم برای خانم ها و هم برای آقایان. با وجود قدیمی بودن، با سبک های جذاب فعلی سازگار است.

ست کردن این دو ست با شلوار کلاسیک یک ظاهر ایده‌آل برای رویدادهای کاری غیررسمی است، در حالی که ست کردن آن‌ها با شلوار جین ظاهری ساده و در عین حال جذاب به شما می‌دهد که برای آخر هفته‌ها در محیطی آرام‌تر عالی است.

با مدل های یقه اسکی پاییزی سخت تر از همیشه استایل بسازید!

3. رنگ اضافه کنید

اگر علاقه چندانی به استفاده از رنگ های مختلف در تیپ خود ندارید و بیشتر لباس هایی با رنگ خنثی ترجیح می دهید، فصل پاییز امسال و انواع پلیورهای یقه دار فرصت خوبی است تا بدون افراط و تفریط، کمی رنگ به استایل خود ببخشید. اگر لباس هایی مانند پافر، ژاکت، جلیقه و غیره می پوشید، یقه اسکی زیر رنگ های سبز، آبی، بنفش، نارنجی و سایر رنگ های پاییزی را انتخاب کنید. با این تغییر کوچک به استایل خود حس پاییزی می دهید و آن را از سادگی و یکنواختی دور می کنید.

با مدل های یقه اسکی پاییزی سخت تر از همیشه استایل بسازید!

۴. یقه اسکی با بلیزر بدون آستین

بلیزرهای آستین دار با یقه بلند بهترین ست برای روزهای پاییزی که نه خیلی سرد هستند و نه خیلی گرم هستند. تقریباً برای هر مناسبتی می توانید این سبک را انتخاب کنید. مهم نیست که یک جلسه کاری باشد یا یک قرار ناهار. برای تکمیل تیپ و جذابیت بیشتر، این ترکیب را با شلوار جین ترکیب کنید. چکمه های پاشنه بلند شما را زیباتر و جذاب تر نشان می دهند.

برای اینکه ظاهرتان متمایز و خلاقانه باشد، حتما از رنگ های خاص و متمایز برای گردن اسکی استفاده کنید. حتی می توانید ژاکت های یقه اسکی چاپ شده را با این سبک ست کنید.

با مدل های یقه اسکی پاییزی سخت تر از همیشه استایل بسازید!

۵. دامن کوتاه و یقه اسکی

ترکیب شلوار جین و یقه اسکی همیشه جواب می دهد و سالهاست که به یک گزینه سبک آسان برای خانم ها و آقایان تبدیل شده است. اما اگر از این ترکیب خسته شده اید، بهتر است از حاشیه ایمنی خود خارج شوید و این بار با ترکیب یقه اسکی و دامن کوتاه امتحان کنید. هر دو قسمت این لباس بسیار کاربردی هستند و می توانید آن ها را در استایل های جداگانه بپوشید. برای داشتن ظاهری براق و در کنار هم، یقه یقه اسکی خود را در دامن خود فرو کرده و کفش مورد علاقه خود را بپوشید. برای فصل سرد سال مانند پاییز و زمستان، جوراب و چکمه گرم یا نیم بوت با این سبک بپوشید.

اگر می‌خواهید ظاهرتان شیک‌تر و رسمی‌تر باشد، چکمه‌های پاشنه بلند بپوشید. این ترکیب برای سال ها جذاب خواهد بود و حتی ممکن است برای همیشه محبوب و مد باشد. مثل خود یقه اسکی.

۶. شلوار چرمی با یقه اسکی

ترکیب شلوار چرمی با یقه اسکی یکی دیگر از استایل‌های کلاسیک است که در طول زمان، محبوبیت خود را حفظ کرده است و قدیمی نمی‌شود. این ظاهر جذاب و شیک و متمایز، در عین حال که شما را گرم نگه می‌دارد، تمام نگاه‌ها را به سمت خودش جذب می‌کند. برای اینکه ظاهر جذاب شما تکمیل شود، آن را با بوت‌های پاشنه‌دار ست کنید ولی اگر دوست دارید ظاهری راحت‌تر و خودمانی‌تر داشته باشید از کتانی استفاده کنید.

با مدل های یقه اسکی پاییزی سخت تر از همیشه استایل بسازید!

۷. یقه اسکی همراه با پیراهن

برای مدرن و کلاسیک بودن در عین حال نیازی به پیچیده کردن ظاهر خود ندارید. با ست کردن پیراهن مورد علاقه خود با یقه اسکی زیر پیراهن می توانید ظاهر جذاب و خاص خود را داشته باشید. فرقی نمی کند تی شرت شما کوتاه باشد یا متوسط. تنها چیزی که باید در نظر بگیرید سبک و تازه بودن آن است. به عنوان مثال، می توانید یک پیراهن نخی نازک با یقه یقه اسکی ترمه ای بپوشید. در نهایت این ظاهر جذاب با چکمه های پاشنه دار تکمیل شده و گزینه خوبی برای روزهای زیبای پاییزی است.

با مدل های یقه اسکی پاییزی سخت تر از همیشه استایل بسازید!

۸. یقه اسکی و دامن با قد متوسط

اگر می‌خواهید ظاهری شیک‌تر و رسمی‌تر داشته باشید، یک ژاکت یقه‌دار با دامن بلند بپوشید. این ترکیب برای همه شرایط مناسب است. می توانید این استایل را با کفش های کتانی برای رویدادهای روزانه و گردش های غیررسمی ست کنید. برای مجالس رسمی و مهمانی ها و شب های بیرون رفتن، چکمه های پاشنه بلند بپوشید.

برای این ظاهر به رنگ های خنثی مانند مشکی یا آبی سرمه ای پایبند باشید و حتما اکسسوری هایی مانند کمربند، کیف و جواهرات مناسب این تیپ را در نظر بگیرید.

با مدل های یقه اسکی پاییزی سخت تر از همیشه استایل بسازید!

نکاتی در مورد نحوه پوشیدن یقه اسکی در استایل زنانه

مهم نیست که چگونه یقه‌پوش را مطابق سلیقه و لباس خود پیکربندی می‌کنید. در هر صورت هنگام پوشیدن این لباس باید نکاتی را در نظر بگیرید تا ظاهر شما همیشه شیک و آراسته به نظر برسد.

یقه اسکی را انتخاب کنید که از نظر اندازه کاملاً با بدن شما مطابقت داشته باشد و در عین حال راحت باشد. یعنی نه خیلی تنگ و نه خیلی پهن.

هنگام خرید یقه اسکی حتما به جنس آن توجه کنید. یقه اسکی می تواند از پشم، پنبه یا حتی ترکیبی از مواد مختلف ساخته شود. با توجه به فصل، آب و هوا و سایر قسمت های استایل خود، جنس یقه اسکی را انتخاب کنید.

جدا از تغییر ظاهر و استایل، یقه یقه لباسی مناسب برای گرم نگه داشتن شماست و معمولاً باریک و دقیقا به اندازه بدن است. بنابراین بهترین گزینه برای پوشیدن زیر لباس های پاییزی و زمستانی مانند کت، هودی، کت، مانتو و … است.

اگر دوست دارید جواهرات بپوشید، یقه یقه اس بهترین لباس برای افزودن انواع جواهرات به ظاهر است. گردنبند، گوشواره و دستبند از جمله زیورهایی هستند که با یقه بلند جذابیت بیشتری پیدا می کنند.

هنگام پوشیدن یقه یقه اس، حتما آن را با شلوارهایی که دقیقا به اندازه کمر شما هستند ست کنید. با این کار ظاهر شما بسیار زیباتر و زیباتر به نظر می رسد.

برای فصول سرد سال، انواع چکمه ها برای پوشیدن با یقه یقه مناسب هستند. در ماه های گرم صندل بپوشید.

با مدل های یقه اسکی پاییزی سخت تر از همیشه استایل بسازید!

یقه اسکی برای چه فصلی مناسب است؟

شاید فکر کنید که یقه یقه اسکی فقط برای فصل زمستان است. اما بسته به جنس لباس می توانید آن را در فصول دیگر سال مانند بهار و پاییز نیز بپوشید. در واقع به جز تابستان که هوا بسیار گرم است و هیچکس دوست ندارد پارچه ضخیم به گردن خود ببندد، می توانید در فصول دیگر سال از یقه اسکی استفاده کنید. برای فصل بهار و پاییز یقه های اسکی نازک تر با مواد نخی مناسب است و برای زمستان می توانید یقه های اسکی پشمی ضخیم تری بخرید تا شما را گرم نگه دارد.

 

Recent search terms:

  • https://rimino ir/blog/با-مدل-های-یقه-اسکی-پاییزی-سخت-تر-از-همی/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا