اخبار روز سینما

سلبریتی‌هایی که نماد ماندگاری و اصالت در دنیای مد و فشن هستند! | عکس

در ادامه تصاویری زا بهترین سلبریتی‌های دنیای مد و فشن آشنا شوید.

در دنیای مد و فشن، بازیگران، مدل‌ها، طراحان، و مدیران بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تاثیرات قابل توجهی دارند. در این مطلب، با سلبریتی هایی که به عنوان نمادهای دنیای مد و فشن شناخته شده‌اند، آشنا خواهیم شد. توصیفات بهتر و تنوع و تغییرات مناسبی در جمله بندی‌ها مجاز است.

آدری هپبورن

با سلبریتی های ماندگار دنیای مد آشنا شوید.

آدری هپبورن در سال 1929 در بلژیک به دنیا آمد، او با آرایش و مدل موی متفاوت و منحصر به فرد خود به یکی از مشهورترین نمادهای مد تاریخ تبدیل شد.

پرنسس دایانا

با سلبریتی های ماندگار دنیای مد آشنا شوید.

در تاریخ ۱ ژوئیه ۱۹۶۱، پرنسس دیانا در انگلستان به دنیا آمد و با ورود به دنیای ازدواج و طلاق با پرنس چارلز، به یک چهره جهانی و ساختار شکن تبدیل شد. استایل و اکسسوری های او همواره مورد توجه دنیای مد بوده و هنوز هم به عنوان الگویی برای بسیاری از طرازان زندگی مورد توجه قرار می گیرد.

لورن باکال

با سلبریتی های ماندگار دنیای مد آشنا شوید.لورن باکال خواننده و بازیگر آمریکایی متولد 16 سپتامبر 1924 بود. در سال 2009 توسط بنیاد فیلم آمریکا به عنوان بیستمین ستاره زن برتر سینمای کلاسیک هالیوود انتخاب شد.

مرلین مونرو

با سلبریتی های ماندگار دنیای مد آشنا شوید.

مرلین مونرو، بازیگر و مدل مشهور آمریکایی، در تاریخ ۱ ژوئن ۱۹۲۶ به دنیا آمد. عکس های او با لباس سیب‌زمینی او را مشهور کرده‌اند زیرا او نماد کاملی از زیبایی و هویت در هر سبک و لباسی بود.

ویوین وست وود

با سلبریتی های ماندگار دنیای مد آشنا شوید.

ویوین وست وود در سال 1941 در انگلستان متولد شد. او یکی از طراحان مد جنجالی است. او دو بار به عنوان طراح مد سال انتخاب شد و نشان امپراتوری بریتانیا را از ملکه دریافت کرد. او خالق سبک پانک در سبک کژوال بود.

کارمن دلورفیشه

با سلبریتی های ماندگار دنیای مد آشنا شوید.

کارمن دلورفیچ، هنرپیشه و مدل مشهور آمریکایی، در تاریخ ۳ ژوئن ۱۹۳۱ به دنیا آمد. وی در سنین پایین، به خاطر زیبایی خود، به یک مدل موفق تبدیل شد. تصویر او در سن ۱۵ سالگی، برروی جلد مجله ووگ منتشر شد و این تجربه‌ی موفق، او را به یکی از معروف‌ترین مدل‌های دنیا تبدیل کرد. کارمن دلورفیچ تا تابستان سال ۲۰۱۲، به عنوان مسن‌ترین مدل فعال در صنعت مد و فشن شناخته شد.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/با-سلبریتی-های-ماندگار-دنیای-مد-آشنا-شو/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا