اخبار روز سینما

با دیدن این عکس باور نمیکنید این فرح پهلوی باشد! /تغییر چهره عجیب فرح پهلوی غوغا به پا کرد!

فرح پهلوی، در روز جمعه ۶ مرداد، در کنار گروه کمی از ایرانیانی که برای ادای احترام به محمدرضا پهلوی به قاهره سفر کرده بودند، حضور یافت و از آن‌ها تشکر کرد.

فرح پهلوی به مناسبت سالگرد درگذشت همسرش به مصر سفر کرده بود و در این سفر به مسجد الرفعه قاهره نیز سر زد.

با دیدن این عکس باور نمیکنید این فرح پهلوی باشد! /تغییر چهره عجیب فرح پهلوی غوغا به پا کرد!

فرح پهلوی، در روز جمعه ۶مرداد، حضورش را در بین یک گروه کوچک از ایرانیان که به قاهره سفر کرده بودند تا به محمدرضا پهلوی احترام بگذارند، نشان داد و از آنان قدردانی کرد. فرح چند دقیقه را با این گروه کوچک سپری کرد، عکس با آنها گرفت و به خاطراتشان گوش داد و سپس مصر را ترک کرد. اما نکته‌ای که توجه بسیاری را به خود جلب کرد، تغییرات چهره پیر و چروکیده او بود که به نظر غیرقابل باور می‌رسید. همسر محمدرضا پهلوی همواره تلاش می‌کند تا با یک چهره شاد و متناسب در نظرات ظاهر شود، تا به عنوان “ملکه” سابق در یادها به جا بماند. دیدن چهره کاهیده و با گریم سنگینش که شبیه به تمثال‌های مومیایی فراعنه مصر شده است، احتمالاً برای هواداران کم‌نظیر این خانواده نیز ناراحت کننده خواهد بود.

محمدرضا پهلوی در روز ۵ مرداد ۱۳۵۹ و در سن ۶۱ سالگی در بیمارستان معادی قاهره به دلیل بیماری سرطان خون درگذشت. او در مسجد رفاعی قاهره دفن شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا