اخبار روز سینما

با دانستن حقایق زندگی و مرگ “الویس پریسلی” دیگر آن آدم سابق نمی‌شوید!

به گفته دیوید استنلی، برادر ناتنی الویس پریسلی، خواننده‌ای که به خاطر خیانت به طرفداران عظیم خود در حال رنجیدن بود، دیگر نتوانست ادامه دهد و خودکشی کرد. اخیرا در یک مستند جنجالی جدید درباره سلطان راک اند رول، روابط الویس با دختران نوجوان مورد بررسی قرار گرفته و به گفته شخصی که بهتر از هر کسی او را می‌شناخت، بار گناه همین کار بود که باعث شد او خودش را بکشد.

حقایقی در مورد مرگ الویس پریسلی

اسطوره موسیقی الویس پریسلی موضوع یک مستند سه قسمتی آمازون به نام Elvis’ Women است که بر زندگی خصوصی ستاره تمرکز دارد. این مستند به منظور افشای رفتار توهین آمیز ستاره فقید است که گفته می شود میراث او را تهدید می کند.

یکی از جوک‌های کوتاه مورد علاقه الویس به شکل افشاگری درآمده است که براساس آن، «۱۴ بهت ۲۰ میده»، به این معنی که اگر با دختری ۱۴ ساله رابطه جنسی داشته باشد، با ۲۰ سال زندان مواجه خواهد شد. با این حال، این تهدید به نظر می‌رسد کافی برای جلوگیری از رابطه جنسی او با نوجوانان نبوده و به گفته برادر ناتنی اش، دیوید استنلی، بار گناه او همین بود که نمی‌توانست ادامه دهد و از وسواس ادعایی‌اش برای رابطه با دختران زیر سن قانونی که در کتابی افشا شده بود، ترسیده بود.

حقایقی در مورد مرگ الویس پریسلی
دیوید یکی از همکلاسی های الویس در دهه 1970 بود. او در سال 1977 روزی که الویس در سن 42 سالگی درگذشت، در گریسلند بود. این ستاره بر اثر سکته قلبی ناشی از مصرف مواد مخدر درگذشت. با این حال، علت مرگ الویس پریسلی هنوز به طور رسمی فاش نشده است.

حقایقی در مورد مرگ الویس پریسلی
دیوید اکنون ادعا کرده است: “علاقه او به دختران جوان 15 یا 16 ساله مرا آزار می داد. به او گفتم این یک معجزه است که او هنوز دستگیر نشده است. او توانست از چیزهایی فرار کند که اکثر مردم نداشتند. پول، ثروت، شهرت و قدرت، جذابیت و کاریزما “الویس واقعا می تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد.”

او گفت: «الویس قبلاً داروهایی را طراحی کرده بود که او را کشتند. عشق، درد، درد، مواجهه… دیگر طاقت نداشتم.”

حقایقی در مورد مرگ الویس پریسلی
چند زن که مدعی هستند در جوانی مورد هدف الویس قرار گرفته اند در این مستند زبان باز کرده اند. یکی از این افراد جکی رولند بود که تجربیات دلخراش خود را جلوی دوربین ها بازگو کرد. جکی فقط 13 سال داشت که مادرش متوجه شد که او عاشق این خواننده است. او فاش کرد که مادرش به او قول داده که اگر وزن کم کند، جکی را به کنسرت بت خود خواهد برد. او گفت: “من رژیم عاشقانه الویس را گرفتم و در یک سال بیش از ۳۶ کیلوگرم وزن کم کردم.”

حقایقی در مورد مرگ الویس پریسلی

سپس، مادر جکی نامه‌ای به الویس نوشت تا تأثیر او بر زندگی دخترش را توضیح دهد و از او دعوت کند تا با خود و والدینش، گلدیس و ورنون پریسلی، ملاقات کند. هنگامی که این دو خانواده با یکدیگر ملاقات کردند، گفته می‌شود که الویس جکی را به سمت خود کشید و به نظر می‌رسید حرکات نامناسبی انجام داده است. جکی ادعا کرد که معترض شده است، اما الویس به مادر جکی روی گرفته و گفته بود: “خانم رولند، دختر شما چه مشکلی دارد؟ او به نظر عادی نمی‌آید.”

Recent search terms:

  • https://rimino ir/blog/با-دانستن-حقایق-زندگی-و-مرگ-الویس-پریس/
  • https://baztabonline com/blog/با-دانستن-حقایق-زندگی-و-مرگ-الویس-پریس/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا