اخبار روز سینما

اگر به دنبال کاهش وزن سریع و طبیعی هستید، از رابطه جنسی غافل نشوید! / کالری سوزی به کمک رابطه جنسی!

یکی از روش های کالری سوزی داشتن رابطه جنسی با شریک عاطفی است. در این مطلب قصد داریم به کمک یک تحقیق میزان کالری سوزی در طول یک رابطه را بررسی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

کاهش وزن با داشتن رابطه جنسی بیشتر!

با سکس کالری بسوزانید و وزن کم کنید! به نظر می رسد که مردان انرژی بیشتری را صرف فکر کردن یا صحبت کردن در مورد رابطه جنسی می کنند تا خود رابطه!

کاهش وزن با داشتن رابطه جنسی بیشتر!

تاثیر رابطه جنسی بر لاغر شدن سریع و طبیعی

مطالعات دانشگاه مونترال روی 21 زوج اطلاعاتی را ارائه می دهد که نتایج جدیدی را در مورد تعداد کالری سوزانده شده در طول رابطه جنسی نشان می دهد. در واقع، طبق این مطالعه منتشر شده در مجله PLOS ONE، مشخص شد که مردان به طور متوسط ​​100 کالری در طول رابطه جنسی می سوزانند. در حالی که این میزان در بین خانم ها به 69 کالری می رسد.

کاهش وزن با داشتن رابطه جنسی بیشتر!

این مقدار برای رابطه جنسی طبیعی است که از معاشقه تا ارگاسم حدود 25 دقیقه طول می کشد، اما برخی از روابط کوتاه تر یا طولانی تر هستند و بین 10 تا 57 دقیقه طول می کشد.

کاهش وزن با داشتن رابطه جنسی بیشتر!

در واقع، هر چه مدت زمان بیشتری رابطه جنسی داشته باشید، کالری بیشتری می سوزانید. در این مطالعه از افراد خواسته شد تا حدود 30 دقیقه روی تردمیل بدوند و در عین حال رابطه جنسی افراد تحت نظر بود تا بتوان بین فعالیت ورزشی و فعالیت جنسی آنها مقایسه کرد.

کاهش وزن با داشتن رابطه جنسی بیشتر!

خانم هایی که می خواهند محاسبه کنند در حین رابطه جنسی چقدر کالری می سوزانند باید هر دقیقه را در 3.1 ضرب کنند و اگر آقایان بخواهند محاسبه کنند باید هر دقیقه را در 4.2 ضرب کنند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا