دانستنی ها

با این کرم زردچوبه خانگی دیگه از لک و جوش‌های پوستی خبری نیست! /طرز تهیه

اگر پوست شما دارای لک و تیرگی است و یا به دلیل جوش زدن با جای جوش‌ها مشکل دارید، نگران نباشید! شما می‌توانید از این کرم بهره ببرید و از مزایای شگفت انگیز آن لذت ببرید.

 

زردچوبه را که فقط نباید خورد! خیلی موثر و کاربردیه!”

زردچوبه ادویه بسیار مفیدی است که خواص کمی دارد! علاوه بر خواص تغذیه ای متعدد، برای پوست نیز بسیار مفید است. کرم های زردچوبه این شرکت در بازار رونق زیادی دارد، اما در صورت تمایل می توانید آن ها را خودتان در خانه درست کنید.

اگر پوست شما دارای لکه ها یا جوش های تیره است و لکه ها شما را آزار می دهند، اصلا ناراحت نباشید. این کرم را تهیه کنید و از فواید باورنکردنی آن لذت ببرید.

مواد لازم برای تهیه کرم زردچوبه:

با این کرم زردچوبه خانگی با لک ها و جوش ها خداحافظی کنید

محصولات غذایی مقدار
نشاسته ذرت یک قاشق غذا خوری
اب یک فنجان
عسل یک قاشق غذا خوری
روغن بادام یا روغن نارگیل یک قاشق چای خوری
زردچوبه نصف قاشق غذاخوری
ژل آلوئه ورا یا ژل بذر کتان آماده شده یک قاشق چای خوری

وقت آن است که آماده شوید!

با این کرم زردچوبه خانگی با لک ها و جوش ها خداحافظی کنید

برای تهیه این کرم جادویی که تخصص آن شاد کردن شماست ابتدا نشاسته ذرت را در تابه ریخته و روی حرارت قرار دهید. زردچوبه دوست داشتنی را اضافه کنید و هم بزنید. حالا نوبت به ریختن آب با عسل در قابلمه است! مواد را خوب هم بزنید. روغن بادام یا نارگیل را اضافه کنید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که هم بزنید. حرارت گاز را تا حد خیلی کم کم کنید و مرتب هم بزنید. غلظت این کرم نباید خیلی زیاد یا خیلی کم باشد. درست مثل کرم های صورت که استفاده می کنید. وقتی به غلظت مناسب رسید از روی حرارت بردارید و بگذارید کاملا خنک شود. حتما آن را به ظرف دیگری منتقل کنید تا سریعتر خنک شود.

وقتی کرم خنک شد، ژل آلوئه ورا یا دانه کتان را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. کرم شما آماده است. آن را در ظرف دلخواه بریزید و در یخچال نگهداری کنید.

با این کرم زردچوبه خانگی با لک ها و جوش ها خداحافظی کنید

این کرم را هر روز روی صورت و گردن و مناطقی که لک دارید بمالید. حتی می توانید از آن برای زیر چشم استفاده کنید. کرم زردچوبه خانگی خود را با حرکات دورانی روی پوست خود ماساژ دهید تا کاملا جذب شود. این کار را در حالی که قسمت بالایی صورت خود را ماساژ می دهید انجام دهید. بعد از چند بار استفاده تاثیر بسیار خوب آن را بر روی لک ها و تیرگی پوست مشاهده خواهید کرد و مطمئن باشید شفافیت چهره و رنگ روشن و جذاب آن باعث می شود همه دلیل تغییر را از شما بپرسند.

اگر ژل آلوئه ورا در دسترس ندارید، می توانید ژل بذر کتان را به این صورت تهیه کنید:

یک قاشق غذاخوری بذر کتان را با یک لیوان آب بجوشانید. بعد از چند دقیقه جوشیدن حالت ژله مانند پیدا می کند و در این مرحله باید بگذارید خنک شود. از صافی رد کنید و ژل بذر کتان که از صافی رد شده آماده استفاده است.

نکات مهم:

با این کرم زردچوبه خانگی با لک ها و جوش ها خداحافظی کنید

  • حتما از زردچوبه اصل استفاده کنید تا نتیجه بگیرید.
  • این کرم تا 5 روز در یخچال سالم می ماند اما اگر می خواهید یک هفته از آن استفاده کنید یک کپسول ویتامین E اضافه کنید.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا