عمومی

با اتکا به توان مردم دشمن را شکست داد

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در همایش هفته پژوهش که با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان در مقر فرماندهی کل سپاه برگزار شد، سخنانی را بیان کرد. تهران دوشنبه.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمن با برنامه ریزی و بر اساس یک راهبرد اهداف شوم خود را دنبال می کند، گفت: امروز جبهه دشمن با وجود داشتن ابزار و رسانه های متعدد به دلیل اقتدار ایران در مقابل انقلاب اسلامی و ملت ایران شکست خورده است.

وی افزود: نظام اسلامی ما پس از تجربه وقایع و حوادث متعدد در چهار دهه گذشته بسیار قوی شده است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز سپاه می داند در همه زمینه ها با دشمن چگونه رفتار کند، گفت: در مرحله کنونی همه دشمنان ما برای شکست انقلاب اسلامی به میدان نبرد آمده اند اما با وجود داشتن همه ابزارها توانستند. هیچ کاری علیه ما انجام ندهید، تمام مسیرهای زمینی، هوایی و دریایی به روی آنها بسته است.»

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه همه راه‌های تهاجم به کشور بسته است، دشمنان به فضای مجازی و اذهان و باورها هجوم آورده‌اند، ما باید با شناخت دشمن، آگاهی و درک تاکتیک‌های جنگ روانی و رسانه‌ای که از سوی ارتش استفاده می‌شود، توطئه‌ها را خنثی کنیم. دشمن.”

وی در ادامه تاکید کرد: سرمایه ما برای مبارزه با دشمنان مردم هستند و سپاه پاسداران همواره خدمتگزار مردم به عنوان سرمایه های اصلی انقلاب اسلامی است.

MNA/5653389


Source

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا