اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

اینستاگرام تردز برای خرد کردن توییتر در راه است!/جزئیات

به نقل از زومیت، به گزارش پی ام آپ ، با توجه به آنچه در اپ استور آیفون گفته شده است، اپلیکیشن اینستاگرام تردز پنجشنبه هفته جاری در دسترس خواهد بود.

اینستاگرام تردز (Instagram Threads)، توسط متا به عنوان رقیب توییتر، در 6 جولای 2023 (15 تیر 1402) منتشر شده است. به گزارش Verge، صفحه نسخه آیفون معاملات اینستاگرام در اپ استور موجود است.

اینستاگرام تردز در اپ استور قرار گرفته است، در حالی که شنبه هفته جاری برای مدت کوتاهی در گوگل پلی نیز دیده شد. در همان زمان، اولین اسکرین شات های رسمی Threads در دسترس قرار گرفت و اکنون شاهد اسکرین شات هایی با کیفیت بالاتر و واضح تر هستیم.

اینستاگرام تردز برای خرد کردن توییتر در راه است!/جزئیات

در توضیح App Store برای اینستاگرام تردز آمده است: “با Threads، بیشتر صحبت کنید؛ برنامه مکالمه مبتنی بر متن اینستاگرام.” Threadsجایی است که جوامع گرد هم می آیند تا درباره همه چیز صحبت کنند، از موضوعاتی که امروز به آنها اهمیت می دهید تا چیزهایی که فردا ترند خواهند بود. “.

اینستاگرام در توضیح اپ استور ادامه می‌دهد: «هر علاقه‌ای که دارید، می‌توانید مستقیماً با سازندگان مورد علاقه‌تان و دیگرانی که به همان چیزها علاقه‌مند هستند، دنبال کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. شما همچنین می توانید یک دنبال کننده وفادار ایجاد کنید و ایده ها، نظرات و نوآوری های خود را با جهان به اشتراک بگذارید.”

اسکرین شات های ارسال شده نشان می دهد که می توانید با نام کاربری اینستاگرام خود وارد Threadsشوید. همچنین می‌توانید حساب‌هایی را که در اینستاگرام دنبال می‌کنید در اپلیکیشن جدید بیابید. رابط کاربری Instagram Threads عملکردی مشابه توییتر، مستودان و بلواسکای دارد.

این که تردز در ۱۵ تیر منتشر می شود انتشار لزوماً به این معنا نیست که می توانید در همان تاریخ شروع به انتشار کنید. متا اپلیکیشن تردز را به‌صورت تدریجی در دسترس کاربران قرار دهد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا