اخبار روز سینما

این کار به طور انحصاری توسط Filenet انجام می شود. اکران آنلاین «سک کم هابس» پرفروش ترین فیلم اجتماعی سال

پرفروش ترین فیلم اجتماعی سال «سکم حبس» به کارگردانی سامان سالور از طریق پلتفرم «فیلمنت» به صورت انحصاری به صورت آنلاین اکران می شود.

به گزارش پی ام آپ، چهارشنبه بیست و دوم فیلم سینمایی «سکم حبس» به کارگردانی سامان سالور اکران می شود که تاکنون عنوان پرفروش ترین فیلم اجتماعی سال را از آن خود کرده است. شهریور ماه منحصراً از طریق بستر «فیلمانت» وارد چرخه اکران آنلاین خواهد شد.

فیلم «سکم حبس» برای اولین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست نامزدی سیمرغ بلورین را در چهار رشته بهترین بازیگر زن و نقش مکمل زن، فیلمبرداری و گریم از آن خود کند. این فیلم در جشنواره سلیمانیه عراق، جشنواره فیلم پزوره و جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا حضور یافت و توانست جوایزی را در رشته های بهترین بازیگر مرد، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم از آن خود کند.

«سکم حبس» از بیست و هشتم فرودین به عنوان یکی از فیلم های عید سعید فطر روی پرده رفت و با جذب 416 هزار و 314 بیننده در مدت اکران خود به فروش بیش از 19 میلیارد تومان دست یافت.

این فیلم هفتمین ساخته سامان سالور است که بازیگرانی چون محسن تنابند، پریناز ایزدیار، سمیرا حسن پور، متین ستوده و محمود نظرعلیان مقابل دوربین مسعود سلامی قرار گرفته است.

«سک کم هابس» داستان زن و شوهری به نام های «مجتبی» و «نسیم» است که زندگی آنها پس از یک حادثه به ماجراهایی تلخ و پیچیده تبدیل می شود.

فیلم «سکم حبس» پس از فیلم «بانکزداها» دومین فیلمی است که از طریق پلتفرم «فیلمنت» به صورت انحصاری اکران می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا