اخبار روز سینما

این فیلم کمدی را قبل یا بعد از غذا تماشا نکنید. ممنوع است!

تصور ما از فیلم‌های کمدی عموماً آثار رنگارنگ و صیقلی است که وقتی دل و دماغی برای تغییر روحیه‌مان نداریم آن‌ها را تماشا می‌کنیم. خب، این ایده دور از واقعیت نیست. اما گاهی کمدی هایی مانند «رنفیلد» وجود دارد که اگرچه هدفشان خنداندن مخاطب است اما روششان متفاوت است.

«رنفلد» با بازی نیکلاس کیج، نیکلاس هاولت، براندون اسکات و… داستان خون آشامی پیری است که دستیار عجیبی استخدام می کند.

به عنوان دستیار کنت دراکولا، رنفیلد وظیفه سازماندهی غذای او را دارد. همانطور که دراکولا با خوردن خون نیرو می گیرد. رنفیلد با خوردن حشرات و انجام کارهای عجیب قوی تر می شود.

دراکولای حریص که پس از یک حادثه به شدت مجروح شده و به غذا نیاز دارد، طعمه جدیدی را انتخاب می کند. و رنفیلد با این چالش روبرو می شود که چگونه این غذای متحرک را به دراکولا برساند.

چرا باید ببینیم یا نه؟

خلاصه داستان آنقدرها هم زشت نیست، اما وقتی به فیلم برسید، خواهید دید که پر از سکانس های ناراحت کننده است، از مرگ های وحشیانه گرفته تا سوزاندن، پاره شدن، چروکیدن، انفجارها و هر آنچه در این بین وجود دارد.

خلاصه اگه بعد از دیدن این صحنه ها نخندید و حالتون بد نشد این فیلم رو نبینید.

فیلم بازیگران خوب و داستانی متفاوت دارد. اما با وجود استقبال مخاطبان جهانی، ممکن است دوست نداشته باشید قبل یا بعد از غذا آن را تماشا کنید. حتی سعی نکن

این مقاله که اکنون درحال مطالعه آن بودید با عنوان این فیلم کمدی را قبل یا بعد از غذا تماشا نکنید. ممنوع است!

که در تاریخ 2023-05-09 11:30:00 در پی ام آپ درج شده است توسط موتور جستجوی پی ام آپ جمع آوری شده است

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا