اخبار روز

این زیبا نیست آقای میقاقی! + ویدیو

به نقل از شمانیوز

مجری و تهیه کننده برنامه فوتبال برتر به یک کپی ناشیانه متوسل شد.

سریال Ted Lasso یکی از پرطرفدارترین سریال های خارجی است که به تازگی پخش شده و به پایان رسیده است. داستان یک مربی آمریکایی که سابقه حضور در “فوتبال آمریکایی” را دارد اما به عمد وارد لیگ برتر انگلیس می شود تا بتواند یک تیم فوتبال یا “فوتبال” را مدیریت کند.

به گزارش فرارو، این سریال، روایت و ماجراهای فوتبالی آن به قدری شیرین است که به سرعت جای خود را در دل مخاطبان سراسر جهان باز کرد؛ به طوری که حتی چهره های مطرحی مانند پپ گواردیولا برای دقایقی به ستاره شدن رضایت دادند. اتفاقا این سریال در ایران بازتاب بسیار خوبی داشت و طرفداران زیادی تا آخرین لحظه آن را دنبال کردند. شاید همین مقدمه کافی باشد تا مشخص شود بسیاری از مخاطبان فوتبال در ایران به اندازه کافی این سریال را می شناسند و بعید است تیتراژ بسیار ویژه افتتاحیه را فراموش کنند. حالا در چنین شرایطی برنامه اصلی فوتبال به میزبانی محمدحسین میشاقی برای تیتراژ ابتدایی برنامه خود یک کپی بسیار ناشیانه از ابتدای همان سریال ساخت؛ چیزی که قطعا زیبا نیست و بی فکری مجریان طرح فریاد بلندی می کشد!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا