اخبار روز سینما

این زن سرمایه دار ایرانی 25 سال همسر ابی بود + دلیل جدایی چی بود؟

فیروزه مقدادی از پی ام آپ او که در یکی از مراکز حقوقی و وکالت در آمریکا فعالیت می کرد، دارای مدرک فوق لیسانس حقوق بود و قبل از انقلاب ایران به عنوان وکالت مشغول به کار بود و پس از جدایی از ابی، ارتباط چندانی با این خواننده نداشت.

نتیجه ازدواج فیروزه مقدادی و ابی

حاصل ازدواج فیروزه مقدادی و ابی آنها دارای سه دختر به نام های خاتون، سایه و عسل هستند که در ایران به دنیا آمدند و آخرین فرزندشان عسل در آمریکا به دنیا آمد.

فیروزه مقدادی دختر خانواده ای سرشناس و تحصیلکرده بود و پس از بازنشستگی پدرش (سرهنگ مقدادی) از ارتش به عنوان وکیل پایه یک دادگستری مشغول به کار شد.

مخالفت پدر فیروزه مقدادی با ازدواج دخترش

پدر فیروزه مقدادی به شدت مخالف ازدواج دخترش با ابی بود و وقتی دید دخترش بر این ازدواج اصرار دارد با این ازدواج موافقت کرد. با این حال خود را کنار کشید و به هیچ وجه از آنها حمایت نکرد. در آن زمان ابی که وضعیت مالی خوبی نداشت و حتی باید خرج خانواده اش را هم می داد، شبی تنها 80 تومان درآمد داشت. همین امر باعث شد تا بعد از ازدواج زندگی سختی داشته باشند.

سر مهاجم پیدا شد

به هر حال با محبوبیت این خواننده کم کم طرفداران و دردسرسازهایی در زندگی این زوج پیدا شد. عشق این زوج برای ادامه این زندگی مشترک کافی نبود.

به همین دلیل خانم فیروزه مقدادی پس از 25 سال زندگی مشترک تصمیم به جدایی از این خواننده سرشناس گرفت. ابی پس از جدایی از همسر دومش فیروزه مقدادی که رسوایی های زیادی پشت سر او بود با مهشید ازدواج کرد.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/این-زن-سرمایه-دار-ایرانی-25-سال-همسر-ابی-ب/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا