اخبار روز

این دو اتفاق مهم بازار سکه را زیر و رو کرد!

به نقل از شمانیوز، به گزارش پی ام آپ، معامله گران سکه دیشب در معاملات پشتوانه ای با دو اتفاق مهم مواجه شدند که برخی فعالان بازار می گویند ممکن است این دو مورد در بازار سومین هفته سکه اثر کاهشی داشته باشد.

بررسی ها نشان می دهد قیمت سکه امامی دیشب نه تنها از خط مقاومتی 29 میلیون تومان افت کرد، بلکه خط حمایتی 28 میلیون و 800 هزار تومانی را نیز از دست داد و در پله ششم کانال 28 میلیون تومانی ایستاد.

کاهش قیمت یک شبه ارز در بازار در حالی رخ داد که قیمت دلار ابتدا با نوسان صعودی روبرو شد و بالای مرز 50 هزار تومان معامله شد و در نهایت اندکی به زیر این مرز حرکت کرد.

در شرایط فعلی، برخی از معامله گران امیدوارند که اسکناس آمریکا به فلز گرانبهای ملی کمک کند و از سقوط قابل توجه ارز جلوگیری کند.

در حال حاضر سکه بازان موظف به تست در سقف حمایتی 28 میلیون و 800 هزار تومان هستند. به گفته معامله گران، در صورت بالا رفتن مجدد قیمت سکه از سقف مذکور، احتمال فتح سد 29 میلیون تومانی تقویت می شود.

البته یک نکته مهم این است که بازارهای همجوار از امروز به استقبال عید قربان می روند. با اشاره به این موضوع، برخی فعالان بازار معتقد بودند که این امر ممکن است بر قیمت ها در تهران تاثیر بگذارد، زیرا احتمال کاهش خرید وجود دارد.

برخی دیگر کاهش قیمت را به دلیل اشباع بیش از حد ناشی از اتفاقات داخلی روسیه عنوان کردند و در حال حاضر قیمت سکه بین 28 تا 29 میلیون تومان متعادل است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا