اخبار روز سینما جهان

این بازیگر معروف صاحب خاص ترین و عجیب ترین هواپیمای جنگنده جهان شد!/عکس

به گزارش صبح؛ هواپیمای نظامی که کروز در تاپ گان پرواز کرد: ماوریک یک موستانگ P-51 بود که در سال 1946 معرفی شد و در سال 2001 توسط کروز خریداری شد.

پی-۵۱ موستانگ آمریکای شمالی یک هواپیمای جنگنده دوربرد تک موتوره ساخت شرکت آمریکای شمالی بود که در سال های پایانی جنگ جهانی دوم توسط نیروی هوایی ارتش ایالات متحده مورد استفاده قرار گرفت.

تاپ گان: مربی پرواز و مشاور فنی ماوریک، استیو هینتون در مورد کروزر گفت: “هنوز آن روح هوانوردی پیشگام در تام کروز وجود دارد، وقتی او با این هواپیما پرواز می کند می توانید آن را ببینید.” من می دانم که تام عاشق انجام حرکات ایروباتیک است،کاری که می توانید با این هواپیمای فوق العاده انجام دهید

ویدیوهای منتشر شده نشان می دهد که کروز همبازی اش جنیفر کانلی را برای سفر با هواپیما می برد. کانلی سفر با کروز را تجربه ای باورنکردنی توصیف می کند و می گوید که قبلاً هرگز این کار را انجام نداده بود و کروز یک خلبان باورنکردنی است.

کروز همچنین جیمز کوردن مجری «The Late Late Show» را با هواپیمای P-51 سوار کرد، اگرچه کوردن به طرز محسوسی از پرواز با هواپیمای قدیمی ناراحت بود، به خصوص زمانی که کروز به او در مورد طرح اضطراری هشدار داد.

کروز کوردن را به یک سواری هیجان انگیز برد و حتی یک نبرد ساختگی با خلبان دیگر P-51 ترتیب داد.

تام کروز این هواپیمای جنگنده را خرید

منبع سایت گجت نیوز

برگفته از سایت پی ام آپلود

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا