اخبار روز

خبر مهم:بعضی از افراد به طور کامل از پرداخت مالیات معاف شدند! /جزئیات این خبر شوکه کننده

اطلاع داده شد که مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت در یک توضیح اعلام کرده است که تولیدکنندگان لباس‌های با پوشش مناسب و کالاهای فرهنگی از پرداخت مالیات معاف شده‌اند.

به گفته پی ام آپ، محسن گرجی در گفت و گوی تلویزیونی درباره نقاط ضعف و قوت لایحه عفاف و حجاب در حمایت از صنعت پوشاک و مد گفت: اگر تولیدی اقدام به تولید و فروش پوشاک غیر حجابی کند، مجازات و جریمه می شود.

گرجی تصریح کرد: چارچوب پوششی که در حوزه فرهنگی ما است مشخص شده و شاخص هایی برای آنها مشخص شده است. موضوع تولید و نظارت بر مشخصات پوشاک بر عهده وزارت حریم خصوصی است.

وی افزود: نظارت معمول و قیمت فروشندگان با گشت های مشترک وزارت اصناف و تعزیرات است. تولید کننده پوشاک فرهنگی از پرداخت مالیات معاف است.

گرجی با بیان اینکه عادت به حجاب باید در تمام سطوح جامعه رسوخ کند، افزود: همه دستگاه ها وظایفی دارند که باید به آن عمل کنند. یکی از این سازمان ها صدا و سیما است و بهتر است به جای مطالبه گری از دیگر سازمان ها مهمان این برنامه شوید و توضیح دهید که برای ترویج حجاب چه اقداماتی انجام داده اید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا