اخبار روز سینما

با پایان رقابت‌های فوتبال در ایران و اروپا، تمرکز بینندگان به سمت والیبال کشیده شده است

با پایان یافتن فصل فوتبال ایران و سایر نقاط جهان، لیگ ملت‌های والیبال از تلویزیون پخش می‌شود تا این رسانه بتواند با پخش مسابقات تیم ملی در این رقابت‌ها همچنان مخاطبان خود را حفظ کند.

به گزارش پی ام آپ، پخش زنده مسابقات فوتبال کشوری و خارجی از معدود برنامه هایی است که ارتباط بخش زیادی از مخاطبان را با تلویزیون حفظ کرده است. با پایان یافتن فصل فوتبال در ایران و سایر نقاط جهان، تلویزیون با پوشش مستقیم مسابقات تیم ملی والیبال در لیگ ملت ها تا حد زیادی غیبت فوتبال را جبران خواهد کرد.

شبکه سه تمامی مسابقات تیم ملی در لیگ ملت ها را در قالب برنامه «تاپ و تور» پوشش خواهد داد. این شبکه سه شنبه 16خرداد ساعت 14 دیدار ایران و ژاپن را پخش می کند. در ادامه هفته اول بازی های لیگ ملت ها، تیم ایران روز پنجشنبه 18خرداد به مصاف تیم لهستان می رود و پخش این بازی از ساعت 14:30 آغاز می شود. تیم ایران روز شنبه 20خرداد از ساعت 10 صبح به مصاف چین می رود و یکشنبه 21 خرداد آخرین بازی خود در هفته اول رقابت ها را مقابل شاگردان اسلونی برگزار می کند. این بازی ساعت 7:10 از شبکه سه پخش می شود.

هفته اول لیگ ملت های یوفا در شهر ناگویا ژاپن برگزار می شود. هفته دوم این رقابت ها از 30 خرداد در نوتردام هلند آغاز می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا