اخبار روز سینما

این 8 بازیگر مشهور ترکیه ای درآمد عجیب و غریب باورنکردنی دارند / پردرآمدترین بازیگران زن

این 8 بازیگر مشهور ترکیه ای درآمدهای عجیب و غریب باورنکردنی دارند

جزئیات دستمزد بازیگران مشهور ترکیه برای هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام فاش شد. قیمت ها آنقدر بالاست که باور نمی کنید! بسیاری از بازیگران ترکیه ای با شخصیت هایی که در پروژه ها بازی می کنند، چه در ترکیه و چه در خارج از ترکیه محبوبیت زیادی به دست آورده اند و دیگر مجبور نیستند ساعت ها را سر صحنه فیلمبرداری برای کسب درآمد زیاد صرف کنند و به لطف شبکه های اجتماعی، کسب درآمد کنند. . برای افراد مشهور آسان تر می شود. در اینجا میزان درآمد افراد مشهور به ازای هر پست رسانه های اجتماعی آورده شده است:

این 8 بازیگر مشهور ترکیه ای درآمدهای عجیب و غریب باورنکردنی دارند

هانده ارچل: 700 میلیون تومان

هانده ارچل بازیگر ترکیه ای متولد 1993 می باشد که بازیگری را از 20 سالگی شروع کرد و با یکی از اولین نقش هایش در نقش زاهده در سریال چکاوک سر به سر کرد. این بازیگر علاوه بر شخصیت، چهره ای کاریزماتیک و زیبا دارد و همین ویژگی باعث شد نه تنها در ترکیه بلکه در سراسر جهان مورد توجه قرار بگیرد و یکی از شناخته شده ترین بازیگران زن ترکیه است.

این 8 بازیگر مشهور ترکیه ای درآمدهای عجیب و غریب باورنکردنی دارند

برنست: 600 میلیون تومان

بازیگر معروفی که مردم او را با بازی در سریال عشق موبو و فاطمه گل به یاد می آورند. برای ایرانی ها برنست در فیلم «فصل کرگدن» بازی کرد. بهمن قبادی نیز بیشتر شناخته شده است. این بازیگر در 26 فوریه 1984 در آنکارا به دنیا آمد (7 اسفند 1362) از پدر و مادری به نام های آیلا ساعت و حسین آونی ساعت متولد شد که هر دو فارغ التحصیل آکادمی ورزش بودند و قبل از شروع بازیگری مدت کوتاهی در دانشگاه باشکنت در دانشکده علوم اقتصادی و اداری تحصیل کرد. سپس او را ترک کرد و به دنبال عشق اصلی خود که بازیگری است رفت.

این 8 بازیگر مشهور ترکیه ای درآمدهای عجیب و غریب باورنکردنی دارند

فهریه اوجن: 500 میلیون تومان

Fehriye Ogen یکی دیگر از بازیگران مشهور ترکیه است. فاحریه در 4 ژوئن 1986 در سولینگن آلمان به دنیا آمد. خانواده مادرش از مردم چرکس و خانواده پدرش از مهاجران ترک و اصالتاً اهل شهر کاوالا هستند. فاهریه اوجن یک سال در آلمان در دانشگاه دوسلدورف جامعه شناسی خواند و سپس این رشته را نیمه کاره رها کرد و به همراه مادرش به ترکیه آمد. در سال 2005 به صورت غیرحرفه ای وارد دنیای بازیگری شد و در سال 2008 اولین کار حرفه ای بازیگری به او پیشنهاد شد. این بازیگر که در سال 2017 در لیست 30 زن زیبای جهان قرار گرفت، تاکنون در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است و از نقش های مهم او می توان به سریال های چکاوک، برگ ریزان و سعید و شورا اشاره کرد.

این 8 بازیگر مشهور ترکیه ای درآمدهای عجیب و غریب باورنکردنی دارند

سرنا ساریکایا: 550 میلیون تومان

سرنای ساریکایا (متولد 1 ژوئیه 1991) بازیگر و مدل حرفه ای ترکیه و دارنده مقام دوم با وقارترین دختر ترکیه در سال 2010 است که با بازی در نقش یشیم در سریال عمر گل لاله در ایران به شهرت رسید. پخش شده از شبکه جم تی وی، قبلاً در سن 15 سالگی در یک مسابقه زیبایی شرکت کرد و جایزه ویژه دریافت کرد. او کار خود را با ایفای نقش کوچک در فیلم Şaşkın آغاز کرد و بعدها در فیلم Plajda به ایفای نقش پرداخت. شهرت او با بازی در این فیلم کمی افزایش یافت. در همان سال در یک سریال تلویزیونی دیگر بازی کرد. اولین نقش اصلی او در سریال باغ لیمو بود. سپس در سریال آدانالی بازی کرد و محبوبیت بیشتری پیدا کرد.

این 8 بازیگر مشهور ترکیه ای درآمدهای عجیب و غریب باورنکردنی دارند

افرا ساراچ اوغلو: 500 میلیون تومان

افرا ساراچ اوغلو نیز در سال 1997 در شهر ادیرمیت واقع در استان بالیکسیر ترکیه به دنیا آمد و در سال 2016 برای اولین بار فعالیت هنری خود را در یک فیلم ترکی به نام “ایکینجی سانس” یا “فرصت دوم” آغاز کرد. در اولین فیلمی که ساراچ اوغلو بازیگری را آغاز کرد، ازجان دنیز و نورگل یشیلچای نیز حضور داشتند که باعث موفقیت این بازیگر نقش اژه دختر فتحوزه خانم در سریال فاضله خانم شد. دختران که در سال 2017 از شبکه استار تی وی (ترکیه) پخش شد.او به صورت انفرادی شروع به کار کرد و در بین مخاطبان بسیار محبوب شد. در سال ۱۳۹۶ سریال فضلیت خانم با دوبله فارسی از شبکه جم تی وی پخش شد.

این 8 بازیگر مشهور ترکیه ای درآمدهای عجیب و غریب باورنکردنی دارند

نسلیهان آتاگل: 400 میلیون تومان

نسلیهان آتاگل روز 29 مرداد وی در سال 1371 در شهر استانبول به دنیا آمد، پدرش از مهاجران قفقاز چرکس و راننده خودرو و مادرش بلاروسی الاصل، خانه دار و تنها یک برادر به نام ایکلای دارد. او از کودکی به بازیگری علاقه داشت و همیشه می گفت که روزی به هدفش خواهد رسید تا اینکه وارد کلاس های بازیگری اربرک آژانس شد. از این مدرسه در سال 1385 در حالی که تنها 13 سال داشت با فیلم «عشق اول» آشنا شد تا اولین تجربه بازیگری خود را جلوی دوربین بگذراند. بازی زیبای او در سریال برگ ریزان با نقش دنیز که از سال 2006 تا 2010 پخش شد باعث شد تا مورد توجه کارگردان های مختلف قرار بگیرد.

این 8 بازیگر مشهور ترکیه ای درآمدهای عجیب و غریب باورنکردنی دارند

هزار ارگوچلو: 300 میلیون تومان

هزار ارگوچلو روز یازدهم دی وی در سال ۱۳۷۱ در جزیره نیکوزیا در قبرس شمالی به دنیا آمد، پدرش سلیمان روزنامه‌نگار و مادرش خانم ناشه نیز روزنامه‌نگار است. او تحصیلات متوسطه را در قبرس گذراند و کلاس‌های بازیگری تئاتر را در مرکز آموزشی شهرداری لفکوشای قبرس گذراند. به عنوان کارگردان سینما تا سال 2006 رویا گیبی را نوشت و خودش آن را کارگردانی کرد و تا سال 2011 در 18 سالگی در رشته بازیگری تئاتر وارد دانشگاه استانبول ترکیه شد و در سال 2011 به صورت حرفه ای وارد تلویزیون شد. مارکو با سریال Kuzi Goni و سپس امسال با فیلم Gölgeler ve Suretler بازی در سینما را تجربه کرد و توانست در سریال Tides در کنار چهره هایی چون Chatay Olusoy و Serena Sarikaya به شهرت زیادی دست یابد.

این 8 بازیگر مشهور ترکیه ای درآمدهای عجیب و غریب باورنکردنی دارند

پینار دنیز: 300 میلیون تومان

پینار دنیز یکی از بازیگران مطرح و محبوب ترکیه ای است که در 4 نوامبر 1993 در ترکیه به دنیا آمد. این بازیگر جوان و زیبا علاوه بر بازیگری به مدلینگ نیز اختصاص دارد. از کودکی به رشته های روانشناسی و حقوق علاقه مند بود و تحصیلات خود را در رشته روانشناسی و همچنین روابط عمومی و تبلیغات در دانشگاه استانبول به پایان رساند. برادرش در دوران تحصیل در دانشگاه نام او را در آژانس بازیگری 35.5 ثبت کرد و در نتیجه دنیز شروع به تحصیل در کلاس های بازیگری کرد و در همین آژانس بود که کارگردان فنی مژده پس از دیدن عکس های پینار. پرسید. برای تست بازیگری دعوت شد و با قبولی در این آزمون به صورت جدی و حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/این-8-بازیگر-مشهور-ترکیه-ای-درآمد-عجیب-و/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا