دانستنی ها

ایمپلنت کره ای بایوتم به همراه مزایا و معایب

 ایمپلنت کره ای بایوتم دارای چه ویژگی هایی است؟ آیای این برند برای ترمیم دندان های خراب  یا از دست رفته  مناسب است؟ مزایای استفاده از این نوع ایمپلنت چیست؟

ایمپلنت کره ای بایوتم

اکثر بیمارانی که قصد کاشت ایمپلنت را دارند می دانند ایمپلنت توسط برندهای مختلف در کشور های مختلف با قیمت و کیفیت های متفاوت تولید می شود.

ایران هم جزو تولید کنندگان ایمپلنت است اما بیماران ترجیح می دهند به علت کیفیت بالاتر از برند های خارجی مخصوصا کره ای استفاده کنند. به طور کلی ایمپلنت های کره ای در میان برندهای ایمپلنت از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. که البته برند بایوتم از برندهای محبوب و با کیفیت کره ای است که توانسته رضایت زیادی از پزشکان و بیماران را به نوع خود جلب کند. قیمت ایمپلنت کره ای بایوتم نسبت به کیفیت و رقبایی که دارد بسیار مناسب است.

ایمپلنت کره ای بایوتم چه ویژگی هایی دارد؟

ایمپلنت های وارداتی کره ای تحت نام تجاری بایوتم از بهترین ایمپلنت های کره ای هستند که در حوزه و صنعت دندان پزشکی ایران یافت می شوند. این برند کره ای از مواد زیست سازگار برای تولید ایمپلنت های خود استفاده می کند و همین امر باعث می شود پزشکان و بیمارانی که از این برند استفاده می کنند شرایط ایده آل و‌ایمنی داشته باشند و به صورت کامل از کاشت ایمپلنت کره ای بایوتم رضایت داشته باشند.

برند کره ای بایوتم در سراسر جهان به کشور های مختلف صادر می شود که ایران یکی از آن کشور های وارد کننده است که به دلیل قیمت مناسب این برند در کشورمان دارای طرفداران زیادی در جامع پزشکان و بیمارانی که نیاز به ترمیم دندان خود دارند است.

ویژگی ایمپلنت کره ای بایوتم

مزایای استفاده از برند کره ای بایوتم چیست؟

مزایای استفاده از برند ایمپلنت بایوتم به شرح زیر می باشد:

  • امکان استفاده از بیوتم در دو سطح مختلف
  • وجود نمایندگی های معتبر این برند در ایران
  • برخوردار بودن از تاییدیه های FDA و CE و IMED
  • داشتن انقضای 10 ساله
  • برخورداری از کیفیت بالای این برند
  • امکان استفاده از بیوتم برای همه افراد بدون هیچ محدودیتی
  • مقرون به صرفه بودن و هزینه مناسب آن
  • امکان استفاده از بیمه های خدمات درمانی به جهت کاهش هزینه های کاشت
  • سهولت تهیه بیوتم در ایران و کیفیت خدمات پس از فروش

ایمپلنت کره ای بایوتم مناسب چه کسانی است!؟

کسانی باید از برند بایوتم استفاده کنند که به دنبال یک برند ایمپلنت کره ای با قیمت مناسب و کیفیت خوب باشند. این برند جزو بهترین برندهای کره ای موجود در بازار است. البته این برند مناسب افرادی است که قصد درمان و ترمیم دندان خود با هزینه متوسط دارند است.

به صورت کلی این ایمپلنت عمر 10 ساله دارد و اگر به دنبال ایمپلنت هایی با طول عمر بالاتری هستید بهتر است به انتخاب ایمپلنت های کره ای دیگر بپردازید.

نحوه تهیه ایمپلنت های بایوتم بسیار مهم است زیرا می تواند بر روند درمان تاثیر مستقیمی داشته باشد. شما باید ایمپلنت های بایوتم را از مرجع معتبری تهیه نمائید تا از کیفیت آن اطمینان داشته باشید. زیرا دریافت محصولات بی کیفیت می تواند نتایج مخربی را در بر داشته باشد که باعث لطمه زدن به سلامتی شما خواهد شد.

قیمت ایمپلنت کره ای بایوتم

همان طور که گفتیم ایمپلنت های برند بایوتم جز برندهای خوش قیمت ایران هستند که  استفاده از آن شامل هزینه زیادی نمی شود ایمپلنت های بایوتم برای ترمیم تمام دندان های فک نیاز به هزینه قابل توجهی خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت روز ایمپلنت دندان می توانید از صفحه ( https://markazimplant.com/%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%be%d9%84%d9%86%d8%aa/ ) دیدن فرمایید.

عواملی هستند  که بر روی هزینه های ایمپلنت کره ای بایوتم می توانند  تاثیر بسزایی داشته باشد. این عوامل  به شرح زیر بوده  وبهتر است برای تخمین زدن هزینه مورد نیاز به آن ها توجه کنید. عواملی که بر روی قیمت ایمپلنت کره ای بایوتم تاثیر می گذارد عبارتند از:

ایمپلنت کره ای بایوتم

تعداد دندان ها

تعداد دندان ها در هزینه ی درمان تاثیر بسیار زیادی دارد برای مثال اگر شما بخواهید یک دندان را ایمپلنت کنید هزینه آن نسبت به چند دندان بسیار کم تر است و ترمیم چند دندان با روش درمانی ایمپلنت دارای هزینه قابل توجهی می باشد.

روش جراحی ایمپلنت

برای استفاده از ایمپلنت بایوتم چندین روش درمانی وجود دارد تا پایه های ایمپلنت را داخل فک قرار دهند برای مثال ایمپلنت های دیجیتالی گران قیمت تر از روش معمولی آن است.

روش اتصال روکش و پایه

در برند بایوتم روکش و پایه به ۲ صورت چسبی و پیچی است که روش پیچی دارای هزینه ی بیشتری می باشد و کسانی که می خواهند از این برند و روش پیچی استفاده کنند باید هزینه بیشتری متحمل شوند.

تعداد روکش های استفاده شده برای ایمپلنت بایوتم

از دیگر عواملی که روی هزینه روکش های بایوتم تاثیر دارد تعداد روکش های استفاده شده است. اگر بخواهید از روش کاشت فوری استفاده کنید در این روش از ۲ روکش استفاده می کنند که یکی موقت و یکی دائمی است. روکش موقتی که در این روش استفاده می شود باعث افزایش هزینه های کاشت ایمپلنت خواهد شد.

بیمه خدمات درمانی، نوع آن و شرکت آن

ایمپلنت بایوتم و اوستم را می توانید تحت پوشش بیمه های تکمیلی استفاده کنید و به واسطه آن هزینه های درمانی را کمتر کنید. در این شرایط باید به شرکت بیمه و نوع آن توجه داشته باشید تا از میزان کاهش هزینه های درمان مطلع گردید.

مراکز دندان پزشکی

دندانپزشکی های متفاوت در زمینه کاشت ایمپلنت کره ای بایوتم هزینه های متفاوتی را دریافت می کنند، مبلغ دریافت شده بستگی به دستمزد پزشک و تجهیزات مورد استفاده دارد به همین دلیل مراکز دندان پزشکی که ایمپلنت کاشت می کنند  هزینه های مختلفی ارائه می دهند.

فیکسچر های ایمپلنت بایوتم

فیکسچر های AR

یکی از فیکسچر های ایمپلنت  بایوتم AR است که دارای مزیت های خاص خود است. این فیکسچر ها دارای ابعاد متفاوتی هستند تا تعداد نفرات بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند. مهم ترین مزیت این فیکسچرها داشتن ثبات اولیه در بافت نرم می باشد. ثبات اولیه در این درمان بسیار مهم و موثر است  که خوشبختانه همانطور که در بالا گفته شد یکی از مزیت این نوع از فیکسچر های بایوتم ثبات اولیه در بافت نرم می باشد.

فیکسچر IR

درمان ایمپلنت دارای انواع متفاوتی است که ایمپلنت فوری یکی از این انواع می باشد. ایمپلنت های فوری دارای محبوبیت زیادی می باشند که در عین حال دارای تفاوت هایی با روش معمولی هستند. همین تفاوت ها و روند سریعتر درمانی که دارند باعث می شود تا فیکسچرهایی که در این درمان استفاده می شوند دارای قابلیت های ویژه ای باشند. فیکسچر های IR  ایمپلنت بایوتم دارای ویژگی های نامبرده می باشند و می توان از آنها در کاشت ایمپلنت فوری استفاده کرد.

فیکسچر BR

نام یکی دیگر از فیکسچر های برند بایوتم BR است. این فیکسچر هم توانایی این را دارد که در بافت های نرم ثبات اولیه مناسبی را از خود نشان دهد و  این مورد به خودی خود یکی از مهم ترین مزیت ها به شمار می آید. ساده سازی شدن پروتکل های جراحی این فیکسچر توانسته از رضایت بیماران و پزشکان را در راحتی و اجرای این نوع ایمپلنت به خوبی تامین کند.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا