اخبار روز

ایران در رده دوازدهم جدول توزیع مدال ها!/جزئیات

رقابت‌های روز هشتم بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو امروز (یکشنبه 9 مهر) برگزار شد و نمایندگان ایران در رشته‌های مختلف به مصاف رقبای خود رفتند که دستاورد کاروان ایران امروز یک مدال نقره و یک برنز بود.
کاروان ایران در پایان هشتمین روز بازی های آسیایی هانگژو با تساوی مدال های نقره و برنز در رده دوازدهم جدول توزیع مدال ها قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، رقابت‌های روز هشتم بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو امروز (یکشنبه 9 مهر) برگزار شد و نمایندگان ایران در رشته‌های مختلف به مصاف رقبای خود رفتند که دستاورد کاروان ایران امروز یک مدال نقره و یک برنز بود.

دنیا آقایی در وزن 70- کیلوگرم کوراش در دیدار نهایی به مصاف نماینده چین رفت و با شکست مقابل حریف خود به مدال نقره رسید. این نخستین مدال کوراش بانوان ایران در بازی‌های آسیایی به شمار می‌رود.

در مرحله نیمه نهایی مسابقات دوبل تنیس روی میز نوشاد و نیما عالمیان مقابل فان ژندونگ و وانگ چوکین تیم اول دنیا از چین قرار گرفتند و در 4 گیم پیاپی با نتایج 11 بر 4، 11 بر 3، 11 بر 3 و 11 بر 6 نتیجه را واگذار کردند و صاحب مدال برنز مشترک شدند.

کاروان ورزشی ایران تا پایان رقابت‌های امروز بازی‌های هانگژو سه مدال طلا، 12 مدال نقره و 12 برنز کسب کرده و با این عملکرد در جایگاه دوازدهم رده‌بندی کشورها قرار گرفته است.

ایران در رده دوازدهم جدول توزیع مدال ها!/جزئیات

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا