اخبار روز

رونمایی ایرانخودرو از محصولات تولیدی خود در سال جاری!/ جزئیات خبر

به گزارش پی ام آپ، ایران خودرو اعلام کرده است که در سال 1402 هیچ محصولی را از خط تولید خود خارج نخواهد کرد. در همان زمان که آمار تولید سه ماهه اول سال 1402 منتشر شد، این شرکت خودروساز با افت تیراژ برخی از محصولات نسبت به مدت مشابه سال قبل، نگرانی مشتریان را افزایش داد. این اتفاق باعث شکل گیری ایده در ذهن مشتریان شد که مدیران ایران خودرو به دنبال تغییر در سبد محصولات خود هستند و قصد دارند برخی از محصولات خود را از بازار خارج کنند.

اما مدیران ایران خودرو ابهامات مشتریان را برطرف کردند و تغییر در تیراژ برخی از محصولات خود را در پایان بهار سال 1402 به عنوان نتیجه برنامه تولید و تحویل محصولات فروخته شده توجیه کردند. آنها تأکید کردند که هدف آنها بهبود روند تولید و عرضه محصولات است و نیاز مشتریان را در نظر دارند.

ایران خودرو تاکید کرد: نوع و تعداد خودروهای تولیدی بر اساس طرح بازاریابی و فروش است، بنابراین این آمار در ماه های آینده دستخوش تغییراتی خواهد شد.

محصولاتی مانند پژو پارس و پژو 206 از جمله محصولاتی بودند که به نظر می رسید خودروسازان ایرانی به دنبال حذف آنها از سبد محصولات خود و جایگزینی خودروهای دیگر هستند. معاون تولید خودرو ایران در اسفندماه سال گذشته از حذف پژو 206 خبر داد. اما این خبر سیل نارضایتی مشتریان را به سوی ایران خودرو روانه کرد. این نارضایتی کار را به جایی رساند که مدیران ایران خودرو از انتشار خبر حذف پژو 206 پشیمان شدند و اعلام کردند با ارتقای استانداردها این خودرو را در سبد محصولات خود نگه می دارند.

 قابل ذکر است که خودروهای جایگزینی برای پژو 206 مانند پژو 207 تیپ 5 (که داخلی آن از پژو 206 استفاده می کند) و پژو 207 با موتور TU3 (با حجم موتور 1400 سی‌سی) به مجموعه محصولات شرکت ایران خودرو اضافه شده اند. در حال حاضر، این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای تولید یک محصول جدید به نام TF21 است. اداره‌کنندگان ایران خودرو قصد داشتند این خودروی جدید را جایگزین پژو 206 در سبد محصولات خود قرار دهند. احتمال وجود دارد که با حذف ناگهانی پژو 206 و پژو پارس، آبی‌های جاده مخصوص برای این خودروها به وجود آید و مراسمی برای خداحافظی با آن‌ها برگزار شود و محصولات جدید جایگزین آن‌ها در خطوط تولید این شرکت عرضه شوند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا