اخبار روز

سردار فدوی: ایران بارها علناً اعلام کرده که از هر کسی که با اسرائیل می‌جنگد حمایت!/جزئیات می‌کند

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران بارها علناً اعلام کرده است که از هر کسی که با اسرائیل بجنگد حمایت خواهد کرد. این روال ائمه انقلاب است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همان ابتدا دست به کار شده است».

به گزارش تسنیم، سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست دانشجویان حمایت از غزه در مسجد دانشگاه تهران با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی برای حرکت رو به رشد مقاومت شده است، گفت: و امر فلسطین گفت: اسلام این حرکت را آغاز کرد و این جریان را توسعه داد. اولین اقدام پس از پیروزی انقلاب و 22 بهمن به خاطر انقلاب، سفارت اسرائیل در تهران خود را وقف ملت فلسطین کرد و اسرائیل را از آن سرزمین بیرون کرد.

وی گفت: انقلاب اسلامی از بدو پیدایش رسما و با صدای بلند دفاع از ملت مظلوم فلسطین را اعلام کرده است. مقاومت و حامیان انقلاب اسلامی در این زمان آغاز شد، حزب الله تأسیس شد و این روند ادامه یافت.

سردار فدوی افزود: ایران چندین بار علنا ​​اعلام کرده است که از هر کسی که با اسرائیل بجنگد حمایت خواهد کرد. این روال ائمه انقلاب است و سپاه از ابتدا کار را انجام می دهد.»

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه هرگاه به عنوان وظیفه به وظیفه خود عمل کنیم، بهترین نتیجه حاصل شده و محقق شده است، گفت: حماس در عملیات طوفان الاقصی اقدام عملی انجام داد. اسرائیلی ها هنوز در شوک هستند. این سفرها به این کشور اشغالی برای تنفس مصنوعی به اسرائیل انجام می شود، زیرا اسرائیل همچنان در شوک است و آمریکایی ها فرماندهی میدان را به دست گرفته اند. شرورها یکی یکی می آیند و به او می گویند این ما هستیم.

سردار فدوی ادامه داد: ده روز می گفتند برای حمله زمینی آماده می شوند، امروز یک اقدام کوچک انجام دادند که نتیجه آن را دیدند و فرار کردند. دیشب تظاهرات بزرگی در اسرائیل برگزار شد که آنها با مشکلات داخلی مختلفی مواجه شدند.

فدوی با بیان اینکه تحولات مهمی رخ داده است، تصریح کرد: هر دو دست کسانی که می خواهند مقاومت کنند از برکت انقلاب و شهید سلیمانی پر است و اراده استفاده از این دست پر ایجاد شده و محدود به یک نقطه نیست. .

وی با بیان اینکه اشرار چند سال پیش به یمن حمله کردند، ادامه داد: اکنون می ترسند که اگر یمن حمله کند چه می کنند.امروز یمن بیش از 2000 موشک و پهپاد دارد. این تحقق آیه قرآن است که کسانی که تقوای الهی دارند و به وظیفه خود عمل می کنند از یاری خداوند بهره مند می شوند.

جانشین فرمانده سپاه گفت: سال ها قبل در ادبیات سیاسی و مبارزه سیاسی خبری از مقاومت نبود اما با ظهور انقلاب اسلامی ائمه انقلاب گفتند که از مظلوم دفاع می کنیم و با ظالم مقابله می کنیم. . این موضوع در کشور تبیین شده و در قانون اساسی نیز آمده است.»

فدوی به اظهارات سه ماه پیش وزیر خزانه داری آمریکا در پخش زنده تلویزیونی اشاره کرد و افزود: وی در این برنامه گفت که ما 44 سال است که با ایران می جنگیم اما به یک پیروزی نرسیده ایم. آنها بسیاری از این سخنان را در طول هشت سال دولت اوباما گفتند. خود اوباما به قول معروفی گفت که ما و متحدانمان می‌خواستیم دولت سوریه ناپدید شود، اما نتوانستیم چون ایران نمی‌خواست.

وی به دلیل این مشکل اشاره کرد و گفت: اگر عوامل دنیوی و مادی را با آمریکا مقایسه کنید، دست بالا را دارند. امسال بودجه نظامی آنها 870 میلیارد دلار است، اما این تنها ملاک تعیین کننده نیست، زیرا حکمی که خداوند فرموده جاری است و آن این است که اگر به وظیفه خود عمل کنید، من هم به شما کمک می کنم. به فرموده امام راحل ما متعهد به وظیفه هستیم نه نتیجه. خداوند به بنده ای وظیفه ای نداده که نتواند انجام دهد.

سردار فدوی یادآور شد: در این مسیر نیروهای پیشرو زیادی حضور داشتند. امام کاری کرد که بسیاری از علمای شیعه حتی فکرش را هم نمی کردند، یعنی تأسیس حکومت اسلامی که توسط ایشان انجام شد. حمایت هایی مانند شهدای انقلاب، شهدای کردستان و شهدای 8 سال دفاع مقدس نیز از این مسیر حمایت می کنند. البته ما آنها را کشتیم و مردم شرور دنیا سعی کردند نسل را ریشه کن کنند و آنها را فراموش کنند، اما در دهه 90 شرایطی پیش آمد که جنگ سخت تر از دهه 60 بود و برای کسانی که شهید همت و باکری بودند. که این کار را نکرده بودند، هزاران کیلومتر از مرزهای سرزمین آشوب فاصله داشتند. آنها یک بزرگتر مثل داعش را کور کردند و شکست دادند.

وی به جوانان توصیه کرد: باید مراقب باشیم در هر کجا که هستیم وظیفه خود را به درستی و جدی انجام دهیم. در این شرایط مطمئن شوید که بهترین نتیجه را می گیرید.

سردار فدوی تاکید کرد: این بار مستضعفان سر کار هستند. دو هفته از این جنگ می گذرد، اما مردم غزه همچنان کار می کنند و دیگران نیز باید کار کنند. ببینید به استثنای آمریکا و کسانی که از آن حمایت می کنند، بقیه دنیا از قضیه فلسطین حمایت می کنند و ام القرای اسلام باید همه را به آن سمت هدایت کند.

فدوی یادآور شد: جبهه مقاومت دستش پر است، آقای حاج قاسم گفت، دستشان پر بود، از تیرکمان و سنگ گرفته تا موشک و پهپاد، اسرائیل هنوز نمی داند چه سلاحی دارد. عده ای فکر می کنند ما به آنها اسلحه می دهیم، اما اینطور نیست، خودشان تولید می کنند، دیدند که یمنی ها با هوش بالایی که دارند، موشک 2000 کیلومتری می سازند که آمریکایی ها را می ترساند.

فدوی یادآور شد: در جنگ 33 روزه نتوانستند یک حزب الله را تحمل کنند اما بعد از آن ده ها حزب الله تشکیل شد. اگر در کاری موفق نشدیم، مطمئن باشید به این دلیل است که ما کار را انجام نداده ایم. وعده خدا در این مورد نیز محقق می شود و حزب خدا در میدان پیروز می شود. در این صورت گام های بعدی قوی تر خواهند بود. اگر یکی از عوامل ناامنی مسلمانان از بین برود، گام های بعدی بهتر و تعیین کننده تر خواهد بود

وی درباره عملکرد گنبد اهنین نیز گفت:‌ عملکرد آن افتضاح بوده خودشان می گویند 50 درصد موفق بوده اما موفقیت ان در حد 30 درصد بوده است.
وی درباره اعزام نیروی انسانی به غزه برای کمک به رزمندگان مقاومت نیز  گفت: انجا مشکل نیروی انسانی ندارند در این دو هفته اندک شمار رزمنده شهید شده خانواده‌هایشان شهید شدند اما شمار رزمنده گان شهید اندک بوده است.
فدوی درباره سیاست جبهه مقاومت نیز گفت: صبر، مقاومت و اقدام که همه در حال انجام است. آنها در جنگ زمینی هم دستشان پر است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا