اخبار روز سینما

اگه میتونی زیر ۲۱ ثانیه چهره‌ها تو تصویر رو پیدا کن! | سوال و پاسخ

اگر دوست دارید سطح بینایی و دقت خود را بسنجید، این تست هوش به شما کمک می‌کند؛ امیدوارم از این آزمون هوش، نهایت لذت را ببرید.
به گزارش پی ام آپ، آزمون هوش یک روش کارآمد برای شناسایی افرادی است که در پیدا کردن روابط میان معادلات، توانایی عقلانی خاصی دارند. این گروه از افراد اغلب در محیط کار و یا تحصیل دچار مشکل می‌شوند، زیرا سطح کلاس‌ها و کارها برای آنها کمی چالش‌برانگیز نیست و اغلب خسته کننده به نظر می‌رسد.آزمون‌های هوش بدون درگیر کردن افراد با چالش‌های تست‌های دیگر، می‌توانند برخی از افراد را به سمت آینده‌ای سوق دهند که شاید برای آنها موفقیت آمیزتر باشد. به عبارت دیگر، این آزمون‌ها می‌توانند به عنوان یک ابزار مؤثر در شناسایی و پرورش استعدادهای نهفته و بالقوه موجود در افراد، به کار گرفته شوند.

تست هوش می تواند توانایی های ذهنی افراد را تقویت کند. محققان دریافته اند که تست IQ تشخیص زودهنگام بیماری آلزایمر است. محققان معتقدند با توجه به عدم بازگشت روند تخریب سلول های مغزی در مرحله پیشرفته آلزایمر، بهترین راه حل، تشخیص زودهنگام این بیماری قبل از شروع فرآیند تخریب سلول های عصبی است. بنابراین با انجام این تست ها می توانید تا حدودی از اختلال عملکرد مغز جلوگیری کنید.

تست هوش پازل توهم ادراکی; افراد با ضریب هوشی بالا می توانند 10 چهره پنهان این معمای قدیمی را در 21 ثانیه تشخیص دهند

تست IQ پازل خطاهای ادراکی: خطای ادراکی تصویری شگفت‌انگیز، عمیقاً جذاب و بد شکل از یک شی یا نقاشی یا افرادی است که نحوه درک مغز از چیزها را به چالش می‌کشد. انواع مختلفی از ادراک نادرست وجود دارد.

مغز انسان عادی قادر است به اشیا و تصاویر از زوایای مختلفی نگاه کند و دیدگاه‌های متفاوتی را شکل دهد. به همین دلیل، خطاهای ادراکی نیز بخشی از حوزه روانکاوی را تشکیل می‌دهند زیرا تا حدی به نحوه درک فرد از دنیا و اطرافش وابسته هستند.

یکی از نمونه‌هایی که نشان‌دهنده هوشمندی تصویری است، پازل قدیمی است که در آن ده چهره در داخل تصویر به‌طور پنهانان قرار گرفته‌اند. این پازل نشان می‌دهد که مغز انسان قادر است با ترکیب اطلاعات مختلفی که از محیط دریافت می‌کند، تصاویری هوشمندانه را شکل دهد.

اگه میتونی زیر ۲۱ ثانیه چهره‌ها تو تصویر رو پیدا کن! | سوال و پاسخ

تصویر بالا یک پازل قدیمی است که در سال 1914 در The Duluth Herald منتشر شده است. او با به چالش کشیدن این که “این تصویر 10 چهره را پنهان می کند” از تماشاگران می خواهد که 10 چهره را در داخل این تصویر قدیمی پیدا کنند. این تصویر یک پازل پیچیده است که در آن شما باید 10 چهره پنهان را در صورت 11 پیدا کنید. بنابراین، پیچیده ترین بخش این خطای ادراک، تشخیص 10 چهره باقی مانده است.

افراد با ضریب هوشی بالا می توانند هر 10 چهره را در 21 ثانیه تشخیص دهند

ادعا شده است که اگر بتوانید تمام 10 چهره پنهان را تنها در 21 ثانیه شناسایی کنید، ممکن است نشانه ای از هوش فوق العاده یا سطح هوش بالای شما باشد. مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با معماهای دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید بود.

ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند. بنابراین، توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما ارائه می دهند. به ما بگویید، آیا 10 چهره پنهان درون این توهم نوری قدیمی را دیدید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر همچنان در یافتن پاسخ مشکل دارید، معما را کمی در زیر پاسخ داده ایم. این تست هوش یک راه عالی برای آزمایش مهارت های مشاهده و سطح وضوح شما است.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر هنوز پاسخ را پیدا نکرده اید، پاسخ را در اینجا بررسی کنید. در اینجا راه حلی به شما نشان داده شده است

اگه میتونی زیر ۲۱ ثانیه چهره‌ها تو تصویر رو پیدا کن! | سوال و پاسخ

گردآوری شده از سایت فرتاک نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا