اخبار روز

اگر پوست شیشه ای و شفاف می خواهید، آب بخورید!/جزئیات

 

هدف از داشتن پوست شیشه ای دستیابی به پوستی سالم و طبیعی است که عاری از لک، خطوط ریز و سایر عیوب باشد.

یک متخصص هندی و متخصص سلامت پوست می‌گوید در حالی که هیدراته ماندن از طریق نوشیدن آب کافی برای سلامت کلی پوست مهم است، پوست شیشه‌ای اغلب به ترکیبی از عواملی مانند استعداد ژنتیکی، مراقبت روزانه و روتین از پوست و سبک زندگی سالم نسبت داده می‌شود. عواملی مانند ورزش منظم، رژیم غذایی سالم و متعادل، خواب کافی و مراقبت منظم از پوست می توانند به داشتن پوستی سالم و درخشان کمک کنند.

این متخصص تاکید کرد: آب برای حفظ سلامت پوست ضروری است. نوشیدن آب کافی برای حفظ سلامت پوست مهم است و می تواند به آبرسانی پوست، دفع سموم، بهبود گردش خون، کاهش التهاب و جلوگیری از کم آبی کمک کند. در همین حال، کم آبی می تواند منجر به خشکی، تیرگی و پوسته پوسته شدن پوست شود. همچنین نوشیدن آب کافی می تواند به بهبود گردش خون کمک کند که می تواند به تغذیه بهتر و تقویت پوست منجر شود. به طور خلاصه، نوشیدن آب به تنهایی ممکن است برای پوست شیشه ای کافی نباشد، اما یک عنصر مهم در حفظ سلامت کلی پوست است.

وی در عین حال هشدار داد: از طرفی نوشیدن آب زیاد جایز نیست، زیرا با آب زیاد در بدن املاح و الکترولیت ها بیش از حد رقیق شده و سطح الکترولیت های بدن کاهش می یابد. حتی نوشیدن “بیش از حد” آب نیز تاثیری در بهبود سلامت پوست ندارد.

به گفته این متخصص، مصرف حداقل ۲ تا ۳ لیتر آب یا ۶ تا ۸ لیوان آب در روز بسته به نیاز بدن کافی است. آب نه تنها نقش مهمی در هضم و گردش خون دارد، بلکه برای سلامت و زیبایی پوست شما نیز حیاتی است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا